טעינת פיצוי על תקופת הקורונה

איך טוענים את פיצוי הקורונה לכרטיס הרב-קו

טעינת פיצוי על תקופת הקורונה

איזה פיצוי ניתן לקבל?

נוסעים שטענו חופשי חודשי בחודש מרץ יכולים לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:

  • טעינת חופשי חודשי בחצי מחיר
  • טעינת חוזה דומה לתקופה של 14 ימים
  • טעינת ערך צבור בשווי רבע ממחיר החוזה

נוסעים שטענו חופשי גמיש יוכלו לבחור באפשרויות דומות עם פיצוי יחסי לתאריך התחילה של החוזה.

סטודנטים שטענו חופשי שנתי או חופשי לסמסטר ב' יכולים לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:

  • הארכת תוקף הפרופיל והחוזה
  • ערך צבור בשווי יחסי למחיר החוזה שנרכש

האם אני זכאי לפיצוי?

לבדיקת זכאות לפיצוי עבור תקופת הקורונה היכנסו לאפליקציית רב-קו אונליין או לאתר רב-קו אונליין וסרקו את הכרטיס הרב-קו. אם אינם יכולים לסרוק את הכרטיס הרב-קו, ניתן להזין את מספר כרטיס הרב-קו ללא צורך בסריקה.

אם אתם זכאים לפיצוי תופיע הודעה מתאימה עם אפשרות לבחור את סוג הפיצוי המועדף. עקבו אחר ההוראות לבחירת אפשרות הפיצוי המועדפת וכיצד לטעון את הפיצוי.

אין לי אפשרות לסרוק כרטיס, מה עושים?

ניתן לדרוש את הפיצוי עבור תקופת הקורונה גם בעמדות שירות של רב-קו אונליין בקיוסקים, רשתות שיווק ופארם ובעמדות טעינה של קהילות ונדרים בבתי כנסת.

אפשרות נוספות היא לדרוש את הפיצוי באתר או באפליקציה בעמדות כספונט הפזורות בכל רחבי הארץ. אפשר אפילו לטעון את הפיצוי ממכשיר או מחשב של חבר!

שימו לב! לפי הנחיות משרד התחבורה, מתן הפיצויים הסתיים בתאריך 31.12.2020.