פיצוי לנוסעים ברב-קו במהלך "חרבות ברזל"

פיצוי לנוסעים שטענו חופשי חודשי, שנתי או סמסטריאלי לפני המלחמה

בעקבות צמצום השירות בתחבורה הציבורית בשבועות שלאחר פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ב-7 לאוקטובר, החליט משרד התחבורה לפצות נוסעים שטענו חוזים תקופתיים לפני פרוץ המלחמה.

פיצוי לנוסעים בחופשי חודשי

נוסעים שטענו חופשי חודשי שמועד תחילתו בין התאריכים 9 בספטמבר עד 8 באוקטובר 2023, יכולים לבחור באחת מאפשרויות הפיצוי הבאות:

  1. חופשי תקופתי למספר ימים (ללא תוספת תשלום) - מספר הימים נע בין יום אחד ל- 30 ימים, ונקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי.

  2. טעינת ערך צבור (ללא תוספת תשלום) - גובה ההחזר בערך צבור נקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי.

  3. חופשי חודשי בהנחה - גובה ההנחה נקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי.

שימו לב: קבלת פיצוי זה עד ליום 31.03.2024 בלבד

פיצוי לסטודנטים

סטודנטים שטענו חופשי שנתי או חופשי סמסטר א' עד לתאריך 9 באוקטובר 2023 יכולים לבטל את הטעינה ולקבל החזר כספי מלא באשראי גם אם נעשה כבר שימוש בחוזה.

בקבלת ההחזר יוסר החופשי שנתי או סמסטר א' ופרופיל הסטודנט המורחב מהרב-קו. ברב-קו יישאר פרופיל סטודנט רגיל בתוקף עד לאוקטובר 2024 המקנה הנחה של 33% בטעינת ערך צבור. במידה ויש ערך צבור בפרופיל סטודנט מורחב על הרב-קו תוכלו להמיר אותו לפרופיל הנחה אחר ללא עלות.

שימו לב: קבלת פיצוי זה עד ליום 22.12.2023 בלבד

איך מממשים את הפיצוי?

לטעינת הפיצוי לרב-קו סרקו את כרטיס הרב-קו באתר רב-קו אונליין או אפליקציית רב-קו אונליין. במידה ואתם זכאים לפיצוי תופיע הודעה מתאימה - עקבו אחר ההוראות לבחירת אופן הפיצוי והשלמת הטעינה.

את הפיצוי ניתן לדרוש גם בכל אחת מעמדות הטעינה של רב-קו אונליין בקיוסקים, רשתות שיווק ופארם בכל רחבי הארץ.

בפיצוי עבור חופשי חודשי ניתן לבחור את אופן הפיצוי באתר האינטרנט באמצעות מספר הרב-קו בלבד, ולהשלים את הטעינה בכל אחת מעמדות הטעינה של רב-קו אונליין או בעמדות כספונט בכל רחבי הארץ.

אם אתם סבורים שאתם זכאים לפיצוי אך לא הופיע הודעה מתאימה באפליקציה או באתר, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע.