רב-קו אונליין הוא שירות חדשני המאפשר טעינה של כרטיסי רב-קו במגוון דרכים:
- באפליקציה לאנדרואיד ולאייפון
- ממחשב אישי באמצעות קורא כרטיסים
- בעמדות כספונט הפזורות ברחבי הארץ
- בקיוסקים, ברשתות שיווק ופארם גדולות
רב-קו אונליין הוא שירות חדשני המאפשר טעינה של כרטיסי רב-קו במגוון דרכים:
על מנת לבצע טעינה באתר או באפליקציה יש להירשם לשירות וליצור חשבון משתמש. הרישום פשוט וקצר - מצריך כתובת דואר אלקטרוני, שם וסיסמה.
כתובת הדואר האלקטרוני המוזנת בעת הרישום לאתר משמשת לשליחת אישורים על ביצוע פעולות, לאיפוס סיסמה ולקבלת תמיכה.
כן. באתר ובאפליקציה ניתן לרכוש חוזים עם הנחה לפרופילים מיוחדים כמו נוער, אזרח ותיק, נכה, זכאי ביטוח לאומי, סטודנט, סטודנט מורחב ופרופילים נוספים.
פרופיל ההנחה נקבע לפי הפרופיל שעל הכרטיס.
לאחר סריקת הכרטיס יוצגו חוזים רלוונטיים עבור פרופיל ההנחה. כך למשל אם נסרק כרטיס עם פרופיל נוער (50% הנחה) חוזים בהם יש הנחה לפרופיל נוער יוצגו עם ההנחה.
המידע שנשמר הוא המידע שמוזן בעת הרישום - שם מלא, כתובת מייל וסיסמה ומידע על פעולות הרכישה.
ניתן לבצע טעינה למספר כרטיסי רב-קו במסגרת מגבלות שימוש סביר.
כן.
ניתן להזמין טעינה באמצעות מספר כרטיס בלבד ולהשלים את הטעינה מכל מכשיר תומך או באחת ממכשירי כספונט.
כן. שירותים רבים לחסימת תכנים כבר פתחו את האפשרות לביצוע טעינה באמצעות שירות רב-קו אונליין. אם אתה סבור שנתקלת בחסימת תוכן ניתן לפנות לתמיכה של רב-קו אונליין לסיוע בפנייה לספק שירות חסימת התכנים.
הדרך הטובה ביותר לפנות לתמיכה של רב-קו אונליין היא באמצעות מייל לכתובת support@ravkavonline.co.il או באמצעות טופס יצירת קשר.
אפליקציית רב-קו אונליין מיועדת למכשירי אנדרואיד ואייפון תומכים בהם רכיב NFC.
רכיב NFC נמצא ברוב המכשירים המודרניים ומאפשר קריאה וכתיבה מכרטיס רב-קו. ללא רכיב NFC המכשיר לא יכול לתקשר עם הכרטיס הפיסי ולכן רכיב זה נדרש על מנת לבצע טעינה.
אפליקציית רב-קו אונליין לאייפון זמינה למכשירי אייפון 7 עם מערכת הפעלה iOS 13 ומעלה.
להורדת אפליקציית רב-קו אונליין לאייפון
כמה דברים שכדאי לדעת על אפליקציית רב-קו אונליין לאייפון:
תחילה יש לאתר את רכיב ה NFC בגב המכשיר. הצמד את הכרטיס בנקודות שונות בגב המכשיר עד להישמע צליל. עם הישמע הצליל הצמד את הכרטיס מבלי לזוז עד להשלמת הפעולה.
אם לא נשמע צליל יתכן והמכשיר אינו תומך בסוג הכרטיס - יש לנסות עם כרטיס מסוג אחר. סוג כרטיס הרב-קו מופיע בגב הכרטיס בצד ימין למעלה.
סוגי הרב-קו הקיימים הם:
מכשירים מסוג OnePlusOne, Samsung 4 ומטה, Nexus 4 ומטה עובדים טוב יותר עם כרטיסי רב-קו מסוג Watchdata ו - Gemalto.
ניתן להחליף כרטיס רב-קו בכרטיס מסוג אחר בעמדות השירות של המפעילים. החלפה של כרטיס ללא צ'יפ בכרטיס עם צ'יפ היא ללא עלות. החלפה של כרטיס עם צ'יפ לכרטיס מסוג אחר כרוכה בתשלום סמלי של 10₪.
בהחלפת הכרטיס המפעיל מעתיק את כל החוזים מהכרטיס הישן לכרטיס החדש כך שכל היתרות והשימושים נשמרים.
סוגי הכרטיסים המומלצים לביצוע טעינה באמצעות האפליקציה הם Watchdata ו - Gemalto.
מומלץ לנסות לסרוק את הכרטיס החדש באמצעות האפליקציה טרם ביצוע ההחלפה.
ניתן להנפיק כרטיס רב-קו חדש או חלופי באמצעות הזמנה באתר רב-קו אונליין. לפרטים נוספים על הנפקת כרטיס רב-קו.
יש להצמיד את כרטיס הרב-קו לגב המכשיר עד לסיום הפעולה מבלי לזוז. מיד עם סיום הפעולה יתקבל חיווי באפליקציה על השלמת הפעולה.
אם השגיאה חוזרת על עצמה נסה להניח את כרטיס הרב-קו על שולחן ומעליו את המכשיר.
אם עדיין מתקבלת השגיאה יתכן וסוג הכרטיס אינו אופטימלי עבור המכשיר - נסה לבצע סריקה עם כרטיס מסוג אחר.
אם הצלחת לבצע סריקה באפליקציה אחרת אין סיבה שלא תצליח לבצע סריקה גם באפליקציית רב-קו אונליין. וודא שקיים חיבור לאינטרנט והקפד להצמיד את הכרטיס לגב המכשיר עד לסיום הפעולה.
טעינה דרך אתר האינטרנט מתאימה למשתמשים שאין ברשותם מכשיר נתמך או משתמשים המעוניינים לבצע טעינה דרך המחשב האישי באמצעות קורא כרטיסים פיסי.
טעינה באתר האינטרנט באמצעות קורא כרטיסים מוגבלת לטעינה של כרטיסים בעלי צ'יפ זהוב בלבד.
הפרטים בעמוד איך משיגים קורא כרטיסים.
על מנת לבצע טעינה דרך אתר האינטרנט נדרש
מערכות ההפעלה הנתמכות ע"י שירות רב-קו אונליין הן:
עם הכניסה לאתר ותחילת תהליך החיבור לכרטיס יפתח חלון של הדפדפן המבקש לאשר את הפעלת התוכנה – יש לאשר את הפעלת התוכנה. ללא אישור לא ניתן לבצע סריקה.
אם החלון קפץ ולא אישרת את הפעלת התוכנה רענן את העמוד ונסה שוב.
אם החלון קפץ, לא אישרת את הפעלת התוכנה ובחרת באפשרות "זכור את הבחירה שלי" יש לנסות עם דפדפן אחר.
לסיוע באיפוס ההגדרות ניתן לפנות לתמיכה.
הפעלת תוכנת רב-קו אונליין מתבצעת דרך אתר האינטרנט של שירות רב-קו אונליין בלבד. אין לנסות להפעיל את התוכנה מהמחשב אישי באופן עצמאי ע"י לחיצה על הקובץ שהותקן.
אם מערכת ההפעלה היא Windows7 ואתם גולשים באתר בדפדפן אקספלורר, יתכן ותתקבל הודעה שההתקן אינו מותקן - ניתן להתעלם מההודעה ולהמשיך בתהליך.
בשלב זה לא ניתן להזמין קורא כרטיסים בדואר.
כן.
חוזה נסיעה מתייחס לכרטיסיה, חופשי תקופתי (חודשי, יומי, שבועי) או ערך צבור.
בשירות רב-קו אונליין ניתן לרכוש חוזי נסיעה מהסוגים הבאים:
המפעילים המציעים חוזי נסיעה לרכישה בשירות רב-קו אונליין הם:
החל מינואר 2016 ישנם חוזים חדשים המשותפים לכל אמצעי התחבורה לרבות אוטובוסים, רכבת, מטרונית ורכבת קלה. חוזים אלו מוצעים למכירה באתר ובאפליקציה וניתן להשתמש בהם בכל אמצעי התחבורה באיזורים המוגדרים.
החל מיולי 2016 ניתן לרכוש כרטיס נסיעה בודד ברכבת ישראל באמצעות ערך צבור. רכישת כרטיס בודד באמצעות ערך צבור מאפשרת שימוש בהנחה המגולמת בערך הצבור. לדוגמא: רכישה של כרטיס בודד באמצעות ערך צבור של פרופיל נוער, אזרח ותיק או סטודנט מורחב תזכה את הרוכש ב-50% הנחה (ההנחה המגולמת בשווי הערך הצבור של פרופילים אלו).
כן. החל מחודש מאי 2017 ניתן לרכוש חוזים גמישים של חברות האוטובוסים ברב-קו אונליין.
בכדי למנוע בלבול ברכישת חוזים חודשיים, החוזים הקלנדריים המוצעים באתר נמכרים רק בסמוך לתחילת החודש. במהלך החודש יופיע הכיתוב "החוזה אינו מוצע למכירה בתקופה זו".
חוזי נסיעה רבים נמכרים ע"י מספר חברות שונות. ניתן לחדש חוזים ע"י חברה אחרת המוכרת את אותו החוזה.
בעת רכישת חוזה יוצגו כל הפרטים הרלוונטיים על החוזה כמו תוקף החוזה, יתרה לטעינה, המפעילים המכבדים את החוזה, איזורים, קודי מחיר וכן הערות נוספות על החוזה.
דוגמא: חוזה ערך צבור ארצי נמכר ע"י כל חברות התחבורה הציבורית בארץ. אם יש ברשותך חוזה ערך צבור שנרכש מחברת דן, ניתן לרכוש ערך צבור נוסף לכרטיס מכל אחת מהחברות בפורום המפעילות ולעשות בו שימוש בדיוק באותו אופן.
החל מינואר 2016 שירות רב-קו אונליין מציע את מרבית חוזי הרפורמה של משרד התחבורה המכסים את כל איזורי הארץ.
בנוסף לחוזי הרפורמה, באתר מוצעים חוזים נוספים שאינם חלק מהרפורמה. רשימת החוזים הזמינים לטעינה מתעדכנת מעת לעת.
חוזה גמיש 30 תקף ל-30 ימים מיום הטעינה.
החוזה הגמיש אינו מוגבל לחודש קלנדרי.
לדוגמא: חוזה גמיש 30 שנרכש בתאריך 15 למאי תקף עד ל- 14 ביוני.
שים לב: התוקף בימים של החוזה הקלנדרי נקבע לפי מספר הימים בחודש.
למשל, חופשי חודשי לחודש מרץ יהיה תקף ל-31 ימים וחוזה חופשי חופשי לחודש פברואר ל-28 ימים.
מחירו של גמיש 30 זהה למחירו של חופשי חודשי מקביל.
חוזה גמיש 30 כדאי כאשר מעוניינים להתחיל להשתמש בחוזה אחרי תחילת החודש.
כן. החל מה- 18 באוגוסט מוניות שירות בקווים 4 ו-5 בתל-אביב יאפשרו לראשונה תשלום באמצעות הרב-קו.
לפרטים נוספים על טעינת חוזה לנסיעה במונית שירות
טעינה מתחילה בסריקה של הרב-קו וצפייה בתכולת הכרטיס.
ע"מ לבצע טעינה יש לבחור את החוזה אותו אתם מעוניינים לרכוש. ניתן לבחור חידוש של חוזה קיים (למשל, חוזה חופשי חופשי שפג תוקפו או ערך צבור נוסף), או חיפוש חוזה אחר לפי מפעיל, איזור או טקסט חופשי.
לאחר בחירת החוזה תועבר למסך בו תתבקש לבחור ולהזין אמצעי תשלום.
לאחר הזנת פרטי התשלום תועבר למסך הטעינה. הטעינה מתצעת בדיוק כמו סריקה ע"י הצמדה של כרטיס הרב הקו לגב המכשיר או באמצעות קורא הכרטיסים.
עם סיום הטעינה תתקבל הודעה על הצלחה או כשלון התהליך. במידה והטעינה הסתיימה בהצלחה יושלם תהליך החיוב ותתאפשר סריקה נוספת של הכרטיס ע"מ לצפות בחוזה החדש שזה עתה נטען.
לאחר טעינה מוצלחת ישלח אישור טעינה לדואר האלקטרוני.
בכרטיס רב-קו אחד ניתן לטעון לכל היותר ערך צבור בשווי 1,000₪. המכסה נקבעת לפי שווי הערך הצבור שעל הכרטיס ולא לפי המחיר של החוזה.
דוגמא: לנוסע עם פרופיל נוער יתרה נוכחית של 900₪ ערך צבור בכרטיס. לנוסע פרופיל נוער המקנה הנחה של 50% ברכישת ערך צבור. אם ינסה הנוסע לטעון חוזה ערך צבור נוסף במחיר 100₪ המקנה ערך צבור בשווי 200₪ הטעינה תיחסם - שווי הערך הצבור על הכרטיס לאחר הפעולה יהיה 1,100₪ - חריגה מהמגבלה. במקרה כזה יכול הנוסע לטעון ערך צבור בשווי נמוך יותר. למשל, חוזה ערך צבור במחיר 50₪ המקנה ערך צבור בשווי 100₪. יתרת הערך הצבור בסיום הפעולה תהיה בשווי כולל של 1,000₪.
ישנם חוזים רבים הנמכרים ע"י מספר מפעילים. החוזים זהים וניתן לעשות בהם שימוש ללא קשר למפעיל ממנו נרכש החוזה.
אם בחרת לחדש חוזה אז באופן אוטומטי יבחר המפעיל ממנו רכשת את החוזה שבחרת לחדש (אם קיים).
אם בחרת לרכוש חוזה חדש (שאינו קיים על הכרטיס) המערכת תבחר עבורך מפעיל לפי החוזים האחרים שעל הכרטיס.
אנו ממליצים לבחור חוזה של מפעיל הקרוב לאיזור מגוריך.
החוזים הנטענים באתר ובאפליקצייה זהים לחוזים הנטענים באוטובוס או בכל עמדת שירות אחרת. במידה וניסית להשתמש בחוזה ללא הצלחה יש לבקש מהנהג פירוט יתרה ולפנות לעמדת השירות של מפעיל התחבורה שלא כיבד את החוזה.
לאיתור שם החברה ממנה נרכש החוזה ניתן לסרוק את הכרטיס באמצעות האפליקציה או האתר - שם החברה יופיע ליד שם החוזה.
ניתן לבטל טעינה עד שבעה ימים מהרכישה באתר או באפליקציית רב-קו אונליין רק אם לא נעשה בחוזה שימוש.
הבדיקה האם נעשה שימוש בחוזה מתבצעת על ידי סקירת האירועים האחרונים שעל כרטיס הרב-קו. רק אם ניתן להוכיח בוודאות באמצעות הנתונים שעל כרטיס הרב-קו שלא נעשה שימוש בחוזה מאז רכישתו ניתן יהיה לבטל את הטעינה ולקבל החזר כספי מלא.
כנס לאפליקציה או לאתר והתחבר עם המשתמש והסיסמה איתם בוצעה הטעינה. סרוק את הכרטיס באמצעות קורא הכרטיסים או מכשיר הטלפון ועבור למסך ה"פעולות". ליד כל אירוע טעינה אותו ניתן לבטל יופיע כפתור "ביטול טעינה". לחץ על הכפתור ועקוב אחר ההוראות.
אם ביצעת טעינה ברב-קו אונליין ולא מופיע ליד האירוע כפתור "ביטול טעינה" זה אומר שהתנאים לביטול הטעינה אינם מתקיימים.
לאחר ביטול החוזה בכרטיס הרב-קו תבוצע פעולת זיכוי מלא לכרטיס האשראי איתו בוצעה הרכישה.
שים לב: אם הביטול בוצע ביום הרכישה יתכן וכלל לא תופיע שורת חיוב בפירוט האשראי. אם הביטול בוצע יותר מיום לאחר הרכישה תופיע בפירוט האשראי פעולת חיוב, ולאחר מכן פעולת זיכוי באותו סכום.
כן. ניתן לבצע עד 5 פעולות בכרטיס בחוזים אחרים.
שים לב: ישנן פעולות כמו טעינת חוזה ערך צבור שנחשבות כשתי פעולות.
דוגמא: אני גר במודיעין וטענתי בטעות כרטיסיה של מודיעין עילית ברב-קו אונליין. כאשר הגעתי לאוטובוס העברתי את הכרטיס במכונת התיקוף וגיליתי שהתבלבלתי והכרטיסיה שרכשתי לא מתאימה, והתיקוף שביצעתי ירד מחוזה אחר שיש לי על הכרטיס. האם במקרה כזה ניתן לבטל את הכרטיסיה? כן.
כרטיסי אשראי שהונפקו בישראל ע"י החברות לאומי קארד, ויזה כאל, ישראכרט ומאסטרקארד.
כן. יש לשים לב כי טרם ביצוע הטעינה מתבצעת בקשה לאישור מסגרת (בדיקה שהסכום לחיוב קיים בחשבון). בכרטיסי דירקט בדיקת מסגרת האשראי מופיעה לעיתים כחיוב למרות שבפועל לא בוצע כל חיוב. שורת הבדיקה נעלמת בדרך כלל אחרי מספר ימים ונותרים החיובים בלבד.
ניתן לרכוש חוזי נסיעה סמסטריאלים ושנתיים לסטודנטים בתשלומים.
אם הטעינה נכשלה לא יבוצע חיוב של כרטיס האשראי. חיוב בפועל מתבצע רק לאחר קבלת חיווי שטעינת הכרטיס הסתיימה בהצלחה.
טרם ביצוע הטעינה מתבצעת בקשה לאישור מסגרת (בדיקה שהסכום לחיוב קיים בחשבון). הבקשה לאישור מסגרת מופיעה לעיתים כשורת חיוב בתדפיס של חברת האשראי אך לא מדובר בחיוב בפועל.
במידה ולאחר שבוע את/ה סבור/ה שעדיין ישנם חיובים מיותרים יש ליצור קשר עם התמיכה.
קיימים שני סוגים של פרופילי הנחה לסטודנטים:
ישנם שלושה סוגים של חוזים לסטודנטים:
החל משנת לימודים תשע"ז (2016-2017) החוזים לסטודנטים זהים לחוזי הרפורמה במטרופולינים. קיימים מעל 100 חוזים באזורים שונים במטרופולינים באר שבע, ירושלים, גוש דן וחיפה. ישנם חוזים נוספים עבור איזורים שאינם במטרופולין.
מצא את החוזה המשתלם ביותר עבורך בעמוד חיפוש חוזי הרפורמה.
תוקף הפרופיל שנטען תלוי בחוזה שנרכש:
בכל מקרה יוארך תוקף פרופיל סטודנט רגיל (33% הנחה) עד סוף שנת הלימודים.
שירות רב-קו אונליין מאפשר חידוש וטעינה של פרופיל סטודנט באתר או באפליקציה ללא צורך בהגעה לעמדת שירות.
סטודנטים שביצעו בעבר עדכון פרופיל באחת מעמדות השירות יכולים להאריך את תוקף פרופיל הסטודנט.
סטודנטים שלא ביצעו טעינת פרופיל בעבר יכולים להגיש בקשה לטעינת פרופיל סטודנט בפעם הראשונה.
סטודנטים המעוניינים לטעון או לחדש פרופיל הסטודנט צריכים לעמוד בתנאים הבאים:
*סטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה צריכים לבקש אישור זכאות מיוחד להנחה בתחבורה ציבורית מהאוניברסיטה.
כן.
החל משנת הלימודים תשע"ח 2017-2018 ניתן להגיש בקשה לטעינת פרופיל סטודנט בפעם הראשונה.
במהלך עדכון הפרופיל תתבקש לצרף את המסמכים הבאים:
ניתן לצלם את המסמכים באמצעות הסמארטפון.
ברכותינו!
תהליך טעינת הפרופיל מתבצע בשלבים הבאים:
לא.
טעינת הפרופיל ניתנת ללא תשלום נוסף במעמד רכישת חוזה סטודנט מתאים ברב-קו אונליין.
כן, תלוי בסוג החוזה:
שים לב: לא ניתן לשלם בתשלומים עם כרטיסי חיוב מיידי (דביט).
לא.
ניתן לטעון פרופיל רק ברכישת חוזה נסיעה מתאים. ניתן לבצע עדכון פרופיל גם ברכישת חוזי ערך צבור שמחירם החל מ-30₪.
בהחלט!
אם יש לך חברים או חברות שאין להם מכשיר תומך או שסתם בא לך לעזור אתה יכול לעשות זאת. חשוב לציין שכל בקשה לעדכון פרופיל היא פרטנית ויש להגיש את האישורים הרלוונטיים לבעל כרטיס הרב-קו.
כן.
ניתן להמשיך את תהליך הבקשה בכל שלב מהמחשב או מהסמארטפון. מתחברים עם שם המשתמש והסיסמה וסורקים את כרטיס הרב-קו איתו התחיל התהליך. במידה וקיימת בקשה פעילה תופיע הודעה מתאימה עם אפשרות להמשך.
הזמנת טעינה מאפשרת רכישת חוזה נסיעה למספר כרטיס רב-קו מאתר האינטרנט של רב-קו אונליין, והשלמת הטעינה במועד מאוחר יותר מכל מכשיר תומך.
הזמנת טעינה שימושית במגוון מצבים. למשל:
הזמנת טעינה
שים לב, בשלב זה החוזה אינו טעון לכרטיס.
יש להמשיך לשלב הטעינה על מנת לטעון את החוזה לכרטיס.
מימוש טעינה
לאחר מימוש הטעינה ישלח אישור רכישה למשתמש שביצע את התשלום.
המשתמש שביצע את הטעינה לא יקבל את אישור הרכישה.
מימוש טעינה בעמדת כספונט
בשלב הזמנת הטעינה מזינים את פרטי האשראי והמערכת מבצעת בדיקה של היתרה בחשבון (אישור מסגרת) בלבד.
רק לאחר טעינה מוצלחת של הכרטיס מבוצע חיוב בפועל של כרטיס האשראי.
אם הטעינה נכשלה או שלא לא בוצעה ותוקפה פג לא יבוצע חיוב.
לאחר ביצוע ההזמנה, ניתן להשלים את הטעינה מכל אחת מהדרכים הבאות:
בביצוע טעינה רגילה באתר או באפליקציה החוזה נטען לכרטיס הרב-קו באופן מיידי על ידי רכיב ה NFC במכשיר או באמצעות קורא הכרטיסים במחשב - מיד לאחר הטעינה ניתן לעשות שימוש בחוזה.
בהזמנת טעינה הטעינה לא מתבצעת מיד. לאחר ההזמנה והתשלום יש להשלים את הטעינה באתר או באפליקציה.
לא.
ניתן לבצע טעינה מכל משתמש לאחר סריקת כרטיס הקב קו באתר רב-קו אונלייין או באפליקצית רב-קו אונליין.
אם הטעינה נכשלה לא יבוצע חיוב. לביצוע טעינה נוספת יש לעשות הזמנה חדשה.
אם בשלב ההזמנה נבחר פרופיל לא מתאים המערכת תתריע על כך בשלב הטעינה. בכל מקרה המערכת לא תאפשר טעינה של חוזה לא אופטימלי עבור הכרטיס.
למשל, אם ביצעתי הזמנה של חוזה ערך צבור לפרופיל רגיל ועל הכרטיס יש פרופיל נוער המזכה ב 50% הנחה, הטעינה תיכשל עם הודעת שגיאה שקיים חוזה טוב יותר לפרופיל. לא יבוצע חיוב ויתאפשר ביצוע הזמנה נוספת.
כן.
ניתן לבצע מספר הזמנות לאותו כרטיס רב-קו של חוזים שונים.
מיד לאחר סיום ההזמנה נשלח אישור הזמנה למייל עם קישור לעמוד מעקב אחר ההזמנה. אם החוזה לא נטען ניתן להיכנס לעמוד ולבטל את ההזמנה. לאחר ביטול ההזמנה לא ניתן לבצע את הטעינה ולא יבוצע חיוב.
התוקף של הזמנת טעינה הוא שבוע (7 ימים בדיוק). לאחר שבוע ההזמנה תבוטל באופן אוטומטי ולא יבוצע חיוב.
בעת ביצוע הטעינה מוצגים למשתמש שם המשתמש שהזמין עבורו את הטעינה ושעת ההזמנה בלבד. בשום מקרה לא חשוף מבצע הטעינה לפרטי התשלום של מזמין הטעינה.
פעולת המרת ערך צבור מאפשרת המרה של ערך צבור מפרופיל אחד או יותר לפרופיל אחר.
יתרה כלואה היא יתרת ערך צבור בפרופיל שפג תוקפו בו לא ניתן לעשות שימוש.
למשל, סטודנט שטען ערך צבור בפרופיל סטודנט מורחב שתוקפו הסתיים לפני מספר ימים. היתרה שנותרה בכרטיס לאחר סיום תוקף הפרופיל נקראת "יתרה כלואה" - לא ניתן לעשות ביתרה שימוש כיוון שתוקף הפרופיל פג.
יתרה כלואה - קיים ערך צבור הכלוא בפרופיל לא פעיל. נוסע שתוקף פרופיל ההנחה שלו פג ונותר עם ערך צבור בו לא ניתן לעשות שימוש ללא הפרופיל.
קיים ערך צבור בפרופיל שאינו הפרופיל המשתלם ביותר על הכרטיס - נוסע שעדכן פרופיל מיוחד על הכרטיס ומעוניין להמיר את הערך הצבור הקיים לפרופיל עם אחוז הנחה גבוה יותר.
הפרופיל אליו יומר הערך הצבור בכרטיס הוא הפרופיל המשתלם ביותר.
הפרופיל המשתלם ביותר נבחר לפי הקריטריונים הבאים:
לא. הפרופיל המשתלם ביותר נבחר באופן אוטומטי.
המרת הערך הצבור מתבצעת על ידי ביטול חוזי הערך הצבור הקיימים על הכרטיס וטעינה של חוזה ערך צבור חדש עם היתרה הכוללת בפרופיל המשתלם ביותר.
היתרה החדשה מחושבת על ידי המרת היתרה בכל אחד מהחוזים הקיימים ליתרה המחושבת לפי אחוז ההנחה של הפרופיל המשתלם ביותר.
כן. האפליקציה תזהה באופן אוטומטי את כל הפרופילים מהם ניתן להמיר יתרה.
לא. כל עוד נמצאה יתרה הניתנת להמרה על הכרטיס ניתן יהיה להמיר אותה.
הפעולה אינה כרוכה בתשלום.
לאחר רישום לרב-קו אונליין ניתן לבצע את הפעולה כמה שרוצים ללא תשלום וללא צורך בהזנת פרטי אשראי.
החזרים יבוצעו בהתאם לנוהל משרד התחבורה ובאמצעות מרכזי השירות "על הקו" של משרד התחבורה.
כספונט הם מכשירי כספומט הפזורים באלפי בתי עסק בחברי הארץ.
לטעינת רב-קו בעמדת כספונט יש לבצע את הפעולות הבאות:
בעמדות כספונט ניתן בנוסף גם לממש הזמנת טעינה שבוצעה באתר האינטרנט או באפליקציה. למימוש הזמנת טעינה בכספונט:
לא.
טעינת הרב-קו בכספונט לא כרוכה בעלות נוספת.
בדומה להזמנת טעינה, החיוב על טעינה בעמדות כספונט מתבצע רק לאחר שבוצעה טעינה מוצלחת לכרטיס.
אם מסיבה כלשהיא הטעינה לא הצליחה לא מבוצע חיוב.
כרטיס רב-קו הוא כרטיס אישי חכם המאפשר נסיעה בתחבורה ציבורית. השימוש בכרטיס רב-קו מקנה הנחות בנסיעה בתחבורה הציבורית.
נוסעים הזכאים להנחה מיוחדת בתחבורה הציבורית כמו אזרחים ותיקים, נכים, סטודנטים נוער ועוד, יכולים להנות מהנחה נוספת על ידי הנפקת כרטיס רב-קו עם פרופיל זכאות מיוחד.
כל אדם מעל גיל 3 יכול להנפיק כרטיס רב-קו אישי.
המחיר תלוי בסוג הכרטיס ובסוג המשלוח:
פירוט העלויות ואפשרויות המשלוח מצוינות בתהליך ההזמנה.
כן. ניתן להזמין עד 5 כרטיסים בהזמנה אחת.
לא ניתן להזמין כרטיס רב-קו אנונימי בשירות רב-קו אונליין.
שים לב: כרטיס רב-קו אנונימי אינו מזכה את בעל הכרטיס בהגנה במקרה של אובדן, גניבה או תקלה, ולא ניתן להעביר את היתרות בו לכרטיס אחר.
לא. כרטיס הרב-קו הוא כרטיס אישי ואינו ניתן להעברה.
במעמד ההנפקה אנו מעדכנים על גבי הכרטיס את תמונת הנוסע ופרטי זכאותו.
בתהליך הנפקת רב-קו אישי תתבקש לצרף את המסמכים הבאים:
ניתן לצרף מסמכים על ידי צילום בטלפון, כקובץ תמונה או כ PDF.
בקשות שיכללו מסמכים לא נכונים או שאינם קריאים ידחו עם הסבר מתאים. ניתן להגיש בקשה פעם נוספת.
כרטיס הרב-קו מקנה הנחות משמעותיות בנסיעה בתחבורה הציבורית. על מנת לאפשר את מתן ההנחה על הנוסע להוכיח את זכאותו על ידי צירוף מסמכים רלוונטיים ופרטי זיהוי.
בנוסף, בניגוד לכרטיס אנונימי, כרטיס רב-קו אישי מקנה לבעל הכרטיס הגנה מיוחדת. במקרה של אובדן או גניבה ניתן להנפיק כרטיס רב-קו אישי חדש ולהעביר אליו את כל היתרות מהכרטיס הישן.
במקרה של אובדן או גניבה ניתן לבטל את הכרטיס הישן ולהנפיק כרטיס חדש אליו יועברו היתרות. אפשרות זו זמינה רק לבעלי כרטיס רב-קו אישי. בעלי כרטיס רב-קו אנונימי לא יוכלו לשחזר את היתרות בכרטיס הישן במקרה של אובדן או גניבה.
לבצוע שחזור כרטיס יש לבחור בסוג הנפקה "כרטיס חלופי".
חשוב לדעת:
זמן האספקה תלוי בסוג המשלוח.
משלוח רגיל בדואר ישראל. שימו לב: זמני ההגעה תלויים בלוחות זמנים של דואר ישראל.
כרטיס רב-קו מונפק לתקופה של 8 שנים. לאחר 8 שנים פג תוקפו של כרטיס רב-קו. בכרטיס שפג תוקפו לא ניתן לעשות שימוש.
סורקים כרטיס רב-קו באתר או אפליקציית רב-קו אונליין. מתחת למספר הכרטיס יופיע תוקף הכרטיס, ותוקף הפרופילים המעודכנים על הכרטיס.
ניתן להאריך את תוקף הכרטיס החל מחודשיים לפני סיום התוקף, ועד חודשיים לאחר סיום התוקף של הכרטיס.
ברב-קו אונליין ניתן להאריך תוקף של כרטיס רב-קו בחצי שנה (183 ימים) מיום סיום התוקף הנוכחי של הכרטיס. השירות אינו כרוך בתשלום.
להארכת תוקף של כרטיס רב-קו באתר או אפליקציית רב-קו אונליין, יש לבצע את הפעולות הבאות:
ניתן להאריך את תוקף כרטיס הרב-קו גם בעמדות טעינה מאוישות בקיוסקים ברחבי הארץ.
כן. ישנם פרופילים מיוחדים שתוקפם מוארך בהתאם לתוקפו החדש של הכרטיס:
כן. בהארכת תוקף כרטיס רב-קו אין כל נגיעה בחוזים שעל הכרטיס.
כן.
כן.
לא. השירות אינו כרוך בתשלום.