רב-קו אונליין הוא שירות חדשני המאפשר טעינה של כרטיסי רב-קו במגוון דרכים:
שאלות נפוצות
- שירות רב-קו אונליין
- טעינה באפליקציה
- טעינה באתר רב-קו אונליין
- חוזי נסיעה
- טעינה
- ביטול טעינה
- תשלום
- סטודנטים
- הזמנת טעינה
- המרת ערך צבור
- טעינה בכספונט
- הנפקת כרטיס רב-קו
שירות רב-קו אונליין
מהו שירות רב-קו אונליין?
האם צריך להירשם או שניתן לבצע טעינה באופן אנונימי?
על מנת לבצע טעינה באתר או באפליקציה יש להירשם לשירות וליצור חשבון משתמש. הרישום פשוט וקצר - מצריך כתובת דואר אלקטרוני, שם וסיסמה.
כתובת הדואר האלקטרוני המוזנת בעת הרישום לאתר משמשת לשליחת אישורים על ביצוע פעולות, לאיפוס סיסמה ולקבלת תמיכה.
האם ניתן לרכוש חוזים עם הנחה לפרופילים מיוחדים?
כן. באתר ובאפליקציה ניתן לרכוש חוזים עם הנחה לפרופילים מיוחדים כמו נוער, אזרח ותיק, נכה, זכאי ביטוח לאומי, סטודנט, סטודנט מורחב ופרופילים נוספים.
פרופיל ההנחה נקבע לפי הפרופיל שעל הכרטיס.
לאחר סריקת הכרטיס יוצגו חוזים רלוונטיים עבור פרופיל ההנחה. כך למשל אם נסרק כרטיס עם פרופיל נוער (50% הנחה) חוזים בהם יש הנחה לפרופיל נוער יוצגו עם ההנחה.
האם נשמרים פרטים אישיים על המשתמשים?
המידע שנשמר הוא המידע שמוזן בעת הרישום - שם מלא, כתובת מייל וסיסמה ומידע על פעולות הרכישה.
האם ניתן לבצע טעינה למספר כרטיסי רב-קו?
ניתן לבצע טעינה למספר כרטיסי רב-קו במסגרת מגבלות שימוש סביר.
האם ניתן לבצע טעינה באמצעות מספר כרטיס הרב-קו בלבד?
כן.
ניתן להזמין טעינה באמצעות מספר כרטיס בלבד ולהשלים את הטעינה מכל מכשיר תומך או באחת ממכשירי כספונט.
אני מנוי לשירות חסימת תכנים, האם אוכל לבצע טעינה?
כן. שירותים רבים לחסימת תכנים כבר פתחו את האפשרות לביצוע טעינה באמצעות שירות רב-קו אונליין. אם אתה סבור שנתקלת בחסימת תוכן ניתן לפנות לתמיכה של רב-קו אונליין לסיוע בפנייה לספק שירות חסימת התכנים.
איך ניתן לפנות לתמיכה של רב-קו אונליין?
הדרך הטובה ביותר לפנות לתמיכה של רב-קו אונליין היא באמצעות מייל לכתובת support@ravkavonline.co.il או באמצעות טופס יצירת קשר.
טעינה באפליקציה
האם ניתן לבצע טעינה באמצעות מכשיר אייפון (iPhone)?
אפליקציית רב-קו אונליין לאייפון זמינה למכשירי אייפון 7 עם מערכת הפעלה iOS 13 ומעלה.
להורדת אפליקציית רב-קו אונליין לאייפון
כמה דברים שכדאי לדעת על אפליקציית רב-קו אונליין לאייפון:
- מכשירי iPhone 6 / SE יכולים לעדכן את מערכת הפעלה iOS13 אך במכשירים אלו רכיב ב NFC אינו זמין ולכן אפליקציית רב-קו אונליין אינה זמינה להורדה.
- במכישירים XR ו XS כרטיסי רב-קו מסוג ASK אינם עובדים טוב (סוג הכרטיס מופיע בגב הכרטיס, בצד ימין למעלה).
יש לי מכשיר תומך אך הכרטיס לא מזוהה, מה עושים?
תחילה יש לאתר את רכיב ה NFC בגב המכשיר. הצמד את הכרטיס בנקודות שונות בגב המכשיר עד להישמע צליל. עם הישמע הצליל הצמד את הכרטיס מבלי לזוז עד להשלמת הפעולה.
אם לא נשמע צליל יתכן והמכשיר אינו תומך בסוג הכרטיס - יש לנסות עם כרטיס מסוג אחר. סוג כרטיס הרב-קו מופיע בגב הכרטיס בצד ימין למעלה.
סוגי הרב-קו הקיימים הם:
- ASK
- ASK Tango
- OTI
- Watchdata
- Gemalto
המכשיר לא קורא את סוג כרטיס הרב-קו שברשותי, מה ניתן לעשות?
ניתן להחליף כרטיס רב-קו בכרטיס מסוג אחר בעמדות השירות של המפעילים
בהחלפת הכרטיס המפעיל מעביר את כל החוזים מהכרטיס הישן לכרטיס החדש כך שכל היתרות והשימושים נשמרים.
סוגי הכרטיסים המומלצים לביצוע טעינה באמצעות האפליקציה הם Watchdata ו - Gemalto.
מומלץ לנסות לסרוק את הכרטיס החדש באמצעות האפליקציה טרם ביצוע ההחלפה.
ניתן להנפיק כרטיס רב-קו באמצעות הזמנה באתר רב-קו אונליין. לפרטים נוספים על הנפקת כרטיס רב-קו.
אני מנסה לסרוק כרטיס ומקבל הודעה "הזזת את הכרטיס מהר מדי", מה עושים?
יש להצמיד את כרטיס הרב-קו לגב המכשיר עד לסיום הפעולה מבלי לזוז. מיד עם סיום הפעולה יתקבל חיווי באפליקציה על השלמת הפעולה.
אם השגיאה חוזרת על עצמה נסה להניח את כרטיס הרב-קו על שולחן ומעליו את המכשיר.
אם עדיין מתקבלת השגיאה יתכן וסוג הכרטיס אינו אופטימלי עבור המכשיר - נסה לבצע סריקה עם כרטיס מסוג אחר.
אני מצליח לסרוק כרטיס באפליקציה אחרת אבל לא באפליקציית רב-קו אונליין, מה עושים?
אם הצלחת לבצע סריקה באפליקציה אחרת אין סיבה שלא תצליח לבצע סריקה גם באפליקציית רב-קו אונליין. וודא שקיים חיבור לאינטרנט והקפד להצמיד את הכרטיס לגב המכשיר עד לסיום הפעולה.
טעינה באתר רב-קו אונליין
למי מיועדת טעינה דרך האתר?
טעינה דרך אתר האינטרנט מתאימה למשתמשים שאין ברשותם מכשיר נתמך או משתמשים המעוניינים לבצע טעינה דרך המחשב האישי באמצעות קורא כרטיסים פיסי.
טעינה באתר האינטרנט באמצעות קורא כרטיסים מוגבלת לטעינה של כרטיסים בעלי צ'יפ זהוב בלבד.
איך משיגים קורא כרטיסים?
ניתן לרכוש קורא כרטיסים בעמדות השירות של המפעילים.
האם המחשב שלי תומך בטעינה דרך האתר?
על מנת לבצע טעינה דרך אתר האינטרנט נדרש:
- מחשב עם גישה לאינטרנט.
- חיבור USB.
- מערכת הפעלה נתמכת.
- דפדפן עדכני מסוג: כרום, פיירפוקס או מיקרוסופט אדג'.
- כרטיס רב-קו עם צ'יפ זהוב בלבד!
אם ברשותכם רב-קו ללא צ'יפ זהוב ניתן להזמין כרטיס חדש דרך האתר או לגשת לעמדות השירות של המפעילים.
מערכות ההפעלה הנתמכות ע"י שירות רב-קו אונליין הן:
- מערכת הפעלה Windows 7 ומעלה.
- מערכת הפעלה macOS למחשבי מק.
- מערכת הפעלה Ubuntu (או כל הפצת לינוקס המבוססת על Debian).
איך מתחילים להשתמש באתר האינטרנט (באמצעות קורא כרטיסים)?
- יש להצטייד בקורא כרטיסים. פרטים בעמוד איך משיגים קורא כרטיסים?
- לאחר רכישת קורא הכרטיסים יש לבצע הרשמה לשירות
- בסיום ההרשמה תגיעו לעמוד עם הנחיות להורדת והתקנת התוכנה.
- הורד את קובץ ההתקנה, הפעל ועקוב אחר ההוראות בחלון שנפתח. במהלך ההתקנה יותקנו כל הרכיבים הדרושים ע"מ לבצע טעינה. תהליך ההתקנה אורך מספר דקות.
- עם סיום ההתקנה חבר את קורא הכרטיסים ליציאת ה USB של המחשב ולחץ על כפתור "סיימתי להתקין" באתר ועקוב אחר ההוראות במסכים הבאים.
שים לב: לאחר לחיצה על "סיימתי להתקין" יפתח חלון של הדפדפן המבקש לאשר את הפעלת התוכנה - יש לאשר את הפעלת התוכנה.
התקנתי את התוכנה וחיברתי את קורא הכרטיסים אבל אני לא מצליח לסרוק את הכרטיס, מה עושים?
עם הכניסה לאתר ותחילת תהליך החיבור לכרטיס יפתח חלון של הדפדפן המבקש לאשר את הפעלת התוכנה – יש לאשר את הפעלת התוכנה. ללא אישור לא ניתן לבצע סריקה.
אם החלון קפץ ולא אישרת את הפעלת התוכנה רענן את העמוד ונסה שוב.
אם החלון קפץ, לא אישרת את הפעלת התוכנה ובחרת באפשרות "זכור את הבחירה שלי" יש לנסות עם דפדפן אחר.
לסיוע באיפוס ההגדרות ניתן לפנות לתמיכה.
אני מנסה להפעיל את התוכנה מהמחשב אך לא מצליח, מה עושים?
הפעלת תוכנת רב-קו אונליין מתבצעת דרך אתר האינטרנט של שירות רב-קו אונליין בלבד. אין לנסות להפעיל את התוכנה מהמחשב אישי באופן עצמאי ע"י לחיצה על הקובץ שהותקן.
התקנתי את התוכנה ולמרות זאת מתקבלת הודעה כי ההתקן לא מותקן?
אם מערכת ההפעלה היא Windows7 ואתם גולשים באתר בדפדפן אקספלורר, יתכן ותתקבל הודעה שההתקן אינו מותקן - ניתן להתעלם מההודעה ולהמשיך בתהליך.
האם ניתן להזמין קורא כרטיסים בדואר?
בשלב זה לא ניתן להזמין קורא כרטיסים בדואר.
האם ניתן להתקין את קורא הכרטיסים על יותר ממחשב אחד?
כן.
חוזי נסיעה
מה זה "חוזה נסיעה"?
חוזה נסיעה מתייחס לחופשי חודשי, חופשי יומי נסיעה בודדת או ערך צבור.
אילו חוזי נסיעה ניתן לרכוש בשירות זה?
בשירות רב-קו אונליין ניתן לרכוש חוזי נסיעה מהסוגים הבאים:
- ערך צבור
- נסיעה בודדת
- חופשי תקופתי (חודשי, יומי)
- חוזים שנתיים וסמסטריאליים לסטודנטים (בסמוך לתחילת שנת הלימודים).
המפעילים המציעים חוזי נסיעה לרכישה בשירות רב-קו אונליין הם:
- אגד
- מטרופולין
- קווים
- אלקטרה אפיקים
- אפיקים תחבורה ציבורית 2021
- נתיב אקספרס
- סופרבוס
- מועצה אזורית גולן
- גלים הנגב המערבי
- תנופה
- שירותי אוטובוסים מאוחדים נצרת
- נסיעות ותיירות נצרת
- אקסטרה
האם ניתן לרכוש חוזים של הרכבת / רכבת קלה?
החל מאוגוסט 2022 עודכנו חוזי הנסיעה בהתאם לרפורמה "דרך שווה" החוזים החדשים מאפשרים נסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבורית למעט "רכבת ישראל" וחוזים המאפשרים נסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבורית הכוללים את "רכבת ישראל". חוזים אלו מוצעים למכירה באתר ובאפליקציה וניתן להשתמש בהם בהתאם למרחקי הנסיעה המוגדרים בכל חוזה.
מה זה אומר "החוזה אינו מוצע למכירה בתקופה זו"?
חוזים שנתיים וסמסטריאליים לסטודנטים מוצעים למכירה בתקופה מוגדרת שנקבעת על ידי משרד התחבורה. בתום התקופה יופיע הכיתוב "החוזה אינו מוצע למכירה בתקופה זו".
באילו אזורים בארץ ניתן לרכוש חוזים?
ניתן לרכוש חוזי נסיעה לכל הארץ, תעריף החוזה נקבע בהתאם לאזור ולמרחק הנסיעה (מרכז, פריפריה, אילת).
איזה חוזים מסוג חופשי חודשי קיימים?
החל מאוגוסט 2022 זמינים לרכישה חוזי נסיעה חדשים מסוג חופשי חודשי:
חופשי ארצי ללא רכבת ישראל: נסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבורית למעט "רכבת ישראל" עד מרחק של 225 ק"מ ללא הגבלה במשך חודש שלם במחיר קבוע של 225 ש"ח.
חופשי ארצי כולל רכבת ישראל: נסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבורית כולל "רכבת ישראל", במשך חודש שלם. מחיר החוזה משתנה בהתאם לנקודת מוצא ויעד.
חופשי חודשי פריפריה: נסיעה באוטובוסים עד מרחק של 40 ק"מ , ללא הגבלה במשך חודש שלם, בין ישובים מחוץ למטרופולין ירושלים/ גוש דן/ חיפה במחיר קבוע של 99₪
החוזים זמינים לרכישה בכל ימי החודש ויהיו בתוקף עד אותו יום בחודש הבא, פחות יום.
לדוגמא:
- חוזה שתחילת תוקפו מ- 1/8 יהיה תקף עד 31/8
- חוזה שתחילת תוקפו מ- 2/8 יהיה תקף עד 1/9
יש לשים לב למספר מקרים מיוחדים:
- חוזה שתחילת תוקפו מ- 15/3 יהיה תקף עד 14/4
- חוזה שתחילת תוקפו מ- 31/1 יהיה תקף עד 1/3 בשנה מעוברת או עד 2/3 בשנה רגילה
- חוזה שתחילת תוקפו מ- 31/3 יהיה תקף עד 30/4
- חוזה שתחילת תוקפו מ- 1/2 יהיה תקף עד 29/2 בשנה מעוברת או עד 28/2 בשנה רגילה
חוזים מסוג חופשי חודשי וגמיש 30 בוטלו.
האם ניתן לרכוש חוזים לנסיעה במונית שירות?
כן. החל מה- 18 באוגוסט 2019 מוניות שירות בקווים 4 ו-5 בתל-אביב יאפשרו לראשונה תשלום באמצעות הרב-קו.
לפרטים נוספים על טעינת חוזה לנסיעה במונית שירות
טעינה
איך מבצעים טעינה?
טעינה מתחילה בסריקה של הרב-קו וצפייה בתכולת הכרטיס.
ע"מ לבצע טעינה יש לבחור את החוזה אותו אתם מעוניינים לרכוש. ניתן לבחור חידוש של חוזה קיים (למשל, חוזה חופשי חופשי שפג תוקפו או ערך צבור נוסף), או מעבר לעמוד חיפוש חוזי הנסיעה בלחיצה על "לטעינת חוזה אחר"
לאחר בחירת החוזה תועבר למסך בו תתבקש לבחור ולהזין אמצעי תשלום.
לאחר הזנת פרטי התשלום תועבר למסך הטעינה. הטעינה מתצעת בדיוק כמו סריקה ע"י הצמדה של כרטיס הרב הקו לגב המכשיר או באמצעות קורא הכרטיסים.
עם סיום הטעינה תתקבל הודעה על הצלחה או כשלון התהליך. אם הטעינה הסתיימה בהצלחה יושלם תהליך החיוב ותתאפשר צפייה בתכולת הכרטיס המעודכנת.
לאחר טעינה מוצלחת ישלח אישור טעינה לדואר האלקטרוני.
ניסיתי לטעון ערך צבור וקיבלתי הודעה שחרגתי ממכסת הערך הצבור בכרטיס, מה זה אומר?
בכרטיס רב-קו אחד ניתן לטעון לכל היותר ערך צבור בשווי 1,000₪. המכסה נקבעת לפי שווי הערך הצבור שעל הכרטיס ולא לפי המחיר של החוזה.
דוגמא: לנוסע עם פרופיל נוער יתרה נוכחית של 900₪ ערך צבור בכרטיס. לנוסע פרופיל נוער המקנה הנחה של 50% ברכישת ערך צבור. אם ינסה הנוסע לטעון חוזה ערך צבור נוסף במחיר 100₪ המקנה ערך צבור בשווי 200₪ הטעינה תיחסם - שווי הערך הצבור על הכרטיס לאחר הפעולה יהיה 1,100₪ - חריגה מהמגבלה. במקרה כזה יכול הנוסע לטעון ערך צבור בשווי נמוך יותר. למשל, חוזה ערך צבור במחיר 50₪ המקנה ערך צבור בשווי 100₪. יתרת הערך הצבור בסיום הפעולה תהיה בשווי כולל של 1,000₪.
מדוע צריך לבחור מפעיל בעת רכישת חוזה?
חוזי הנסיעה נמכרים על ידי מפעילי התחבורה הציבורית. החוזים זהים וניתן לעשות בהם שימוש ללא קשר למפעיל ממנו נרכש החוזה.
אם בחרת לחדש חוזה אז באופן אוטומטי יבחר המפעיל ממנו רכשת את החוזה שבחרת לחדש (אם קיים).
אם בחרת לרכוש חוזה חדש (שאינו קיים על הכרטיס) המערכת תבחר עבורך מפעיל לפי החוזים האחרים שעל הכרטיס.
אנו ממליצים לבחור חוזה של מפעיל הקרוב לאיזור מגוריך.
טענתי את הרב-קו דרך השירות ואני לא מצליח להשתמש באוטובוס / ברכבת?
החוזים הנטענים באתר ובאפליקצייה זהים לחוזים הנטענים באוטובוס או בכל עמדת שירות אחרת. במידה וניסית להשתמש בחוזה ללא הצלחה יש לבקש מהנהג פירוט יתרה ולפנות לעמדת השירות של מפעיל התחבורה שלא כיבד את החוזה.
לאיתור שם החברה ממנה נרכש החוזה ניתן לסרוק את הכרטיס באמצעות האפליקציה או האתר - שם החברה יופיע ליד שם החוזה.
ביטול טעינה
אילו טעינות ניתן לבטל אונליין?
ניתן לבטל טעינה באתר או באפליקציית רב-קו אונליין רק אם החוזה עדיין בתוקף ובהתאם למקרים הבאים:
- הסדר נסיעה שלא נעשה בו שימוש כלל
- הסדר נסיעה תקופתי מסוג חופשי יומי, שנעשה בו שימוש אחד בלבד
- הסדר נסיעה תקופתי מסוג חופשי חודשי, שנתי או סמסטריאלי, שנעשו בו עד שלושה שימושים
בדיקת השימושים בחוזה מתבצעת על ידי סריקת האירועים האחרונים שעל כרטיס הרב-קו. רק אם ניתן להוכיח בוודאות את כמות השימושים באמצעות הנתונים שעל הכרטיס, ניתן יהיה לבטל את החוזה ולקבל החזר כספי מלא.
איך מבצעים ביטול טעינה?
לאחר סריקת הכרטיס באתר או באפליקציה, תופיע הודעה מתאימה בראש העמוד או בחוזה הנסיעה, יש ללחוץ על לחצן הביטול/החזר ולהמשיך בהתאם להנחיות.
אם האפשרות לביטול אינה מופיעה, זה אומר שהתנאים לביטול אינם מתקיימים.
איך מקבלים החזר כספי לאחר ביטול טעינה?
לאחר ביטול החוזה בכרטיס הרב-קו תבוצע פעולת זיכוי מלא לכרטיס האשראי איתו בוצעה הרכישה.
שים לב: אם הביטול בוצע ביום הרכישה יתכן וכלל לא תופיע שורת חיוב בפירוט האשראי. אם הביטול בוצע יותר מיום לאחר הרכישה תופיע בפירוט האשראי פעולת חיוב, ולאחר מכן פעולת זיכוי באותו סכום.
האם ניתן לבטל חוזה גם אם עשיתי שימוש בכרטיס הרב-קו בחוזים אחרים?
כן. ניתן לבצע עד 5 פעולות בכרטיס בחוזים אחרים.
שים לב: ישנן פעולות כמו טעינת חוזה ערך צבור שנחשבות כשתי פעולות.
דוגמא: אני גר בחיפה וטענתי חוזה חופשי אזור 1, כאשר הגעתי לאוטובוס העברתי את הכרטיס במכונת התיקוף וגיליתי שהחוזה שטענתי אינו מתאים והתיקוף שביצעתי ירד מחוזה אחר שיש לי על הכרטיס. האם במקרה כזה ניתן לבטל את החוזה? כן.
תשלום
באילו כרטיסי אשראי ניתן לשלם?
כלל כרטיסי האשראי מכובדים דרך השירות שלנו, כולל כרטיסי אשראי בינלאומיים.
האם ניתן לשלם בכרטיסי דירקט?
כן. יש לשים לב כי טרם ביצוע הטעינה מתבצעת בקשה לאישור מסגרת (בדיקה שהסכום לחיוב קיים בחשבון). בכרטיסי דירקט בדיקת מסגרת האשראי מופיעה לעיתים כחיוב למרות שבפועל לא בוצע כל חיוב. שורת הבדיקה נעלמת בדרך כלל אחרי מספר ימים ונותרים החיובים בלבד.
האם ניתן לרכוש בתשלומים?
ניתן לרכוש חוזי נסיעה סמסטריאלים ושנתיים לסטודנטים בתשלומים.
מה קורה אם הזנתי את פרטי האשראי והטעינה נכשלה?
אם הטעינה נכשלה לא יבוצע חיוב של כרטיס האשראי. חיוב בפועל מתבצע רק לאחר קבלת חיווי שטעינת הכרטיס הסתיימה בהצלחה.
הטעינה נכשלה אבל אני רואה חיובים באתר של חברת האשראי?
טרם ביצוע הטעינה מתבצעת בקשה לאישור מסגרת (בדיקה שהסכום לחיוב קיים בחשבון). הבקשה לאישור מסגרת מופיעה לעיתים כשורת חיוב בתדפיס של חברת האשראי אך לא מדובר בחיוב בפועל.
במידה ולאחר שבוע את/ה סבור/ה שעדיין ישנם חיובים מיותרים יש ליצור קשר עם התמיכה.
סטודנטים
אילו סוגים של פרופילי הנחה יש לסטודנטים?
קיימים שני סוגים של פרופילי הנחה לסטודנטים:
- פרופיל סטודנט רגיל - מקנה הנחה של 33% ברכישת ערך צבור.
- פרופיל סטודנט מורחב - מקנה הנחה של 50% ברכישת ערך צבור. פרופיל זה נטען לכרטיס רק ברכישה של חוזה סמסטריאלי או שנתי.
אילו חוזים ניתן לרכוש בהנחת סטודנט?
ישנם שלושה סוגים של חוזים לסטודנטים:
- חוזה חופשי סמסטריאלי - תקף לתקופת הסמסטר. קיימים חוזים נפרדים עבור סמסטר א' וסמסטר ב'.
- חוזה חופשי שנתי - תקף לכל שנת הלימודים.
- ערך צבור
מהו התוקף של פרופיל הסטודנט?
תוקף הפרופיל שנטען תלוי בחוזה שנרכש:
- ברכישה של חוזה שנתי יוארך תוקף פרופיל סטודנט מורחב (50% הנחה) עד לסוף שנת הלימודים.
- ברכישה של חוזה סמסטריאלי יוארך תוקף פרופיל סטודנט מורחב (50% הנחה) עד לסוף הסמסטר (סמסטר א' או ב', תלוי בתקופה בה נרכש החוזה).
בכל מקרה יוארך תוקף פרופיל סטודנט רגיל (33% הנחה) עד סוף שנת הלימודים.
מי יכול לחדש פרופיל סטודנט בשירות רב-קו אונליין?
שירות רב-קו אונליין מאפשר חידוש וטעינה של פרופיל סטודנט באתר או באפליקציה ללא צורך בהגעה לעמדת שירות.
הוספת פרופיל סטודנט
סטודנטים שביצעו עדכון פרופיל סטודנט רגיל לשנת הלימודים הנוכחית ומעוניינים להוסיף פרופיל סטודנט מורחב.
חידוש פרופיל סטודנט
סטודנטים שביצעו עדכון סטודנט בשנת הלימודים הקודמת, יכולים לעדכן את הפרופיל לשנה הנוכחית
טעינת פרופיל סטודנט
סטודנטים שלא ביצעו טעינת פרופיל בעבר יכולים להגיש בקשה לטעינת פרופיל סטודנט בפעם הראשונה.
סטודנטים המעוניינים לטעון או לחדש פרופיל הסטודנט צריכים לעמוד בתנאים הבאים:
- מחזיקים בכרטיס רב-קו לא אנונימי.
- לומדים במוסד לימודים להשכלה גבוהה המופיע ברשימת המוסדות המוכרים ע"י משרד התחבורה.
*סטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה צריכים לבקש אישור זכאות מיוחד להנחה בתחבורה ציבורית מהאוניברסיטה.
אילו מסמכים עלי להכין?
במהלך עדכון הפרופיל תתבקש לצרף את המסמכים הבאים:
- אישור לימודים לשנת הלימודים הנוכחית.
- אישור תשלום משנת הלימודים הנוכחית או תעודת סטודנט משנת הלימודים הנוכחית או הקודמת.
- תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון.
- כרטיס רב-קו.
ניתן לצלם את המסמכים באמצעות הסמארטפון.
מה עליי לעשות כדי לחדש את פרופיל הסטודנט?
- מורידים את אפליקציית רב-קו אונליין או שרוכשים קורא כרטיסים לטעינה דרך אתר האינטרנט.
- נרשמים לשירות רב-קו אונליין.
- סורקים את כרטיס הרב-קו באתר או בסמארטפון.
- אם נמצא פרופיל סטודנט אותו ניתן לחדש תופיע על המסך הודעה המבשרת על אפשרות חידוש הפרופיל.
- אם לא נמצא פרופיל סטודנט אותו ניתן לחדש יש להיכנס לתפריט- טעינת פרופיל ולהמשיך בהתאם להנחיות.
תהליך טעינת הפרופיל מתבצע בשלבים הבאים:
- בחירת חוזה - חוזה שנתי או חוזה סמסטריאלי (בעדכון פרופיל סטודנט מורחב).
- צירוף מסמכים רלוונטיים - ניתן לצלם את המסמכים באמצעות הסמארטפון.
- אישור המסמכים - בבקשה לטעינת סטודנט בפעם הראשונה יש להמתין לבדיקה ואישור המסמכים.
- תשלום וטעינה.
מהו עדכון פרופיל דרך המסלול המהיר?
שיתוף פעולה מיוחד עם מוסדות לימוד ברחבי הארץ לעדכון פרופיל סטודנט בתהליך מהיר וקצר ללא צורך בהעלאת אישור לימודים ותעודת סטודנט.
האם אני זכאי לעדכון פרופיל סטודנט דרך המסלול המהיר?
לאחר סריקת הרב-קו יש להיכנס לתפריט ולבחור באפשרות של "טעינת פרופיל" ולהמשיך לבחירת מוסד הלימודים.
אם מוסד הלימודים משתתף במסלול המהיר מיד תועברו לבדיקת הזכאות, כל מה שנותר זה לרשום את השם ותעודת הזהות. (יש להקפיד לרשום את הפרטים בדיוק כפי שמופיעים במסמכי מוסד הלימודים)
אתם זכאים? מעולה! יש לצרף תעודה מזהה ולסיים את טעינת הפרופיל על הרב-קו
בדקתי ואני לא זכאי, האם ניתן לעדכן פרופיל בכל זאת?
בוודאי!
יש להמשיך את עדכון הפרופיל במסלול הרגיל בלחיצה על "המשיכו ללא אישור מהיר"
האם שירות טעינת פרופיל סטודנט בכרטיס הרב-קו כרוך בתשלום נוסף?
לא.
טעינת הפרופיל ניתנת ללא תשלום נוסף במעמד רכישת חוזה סטודנט מתאים ברב-קו אונליין.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן, תלוי בסוג החוזה:
- חוזה שנתי וסמסטריאלי עד 6 תשלומים.
- יתר החוזים תשלום אחד בלבד.
שים לב: לא ניתן לשלם בתשלומים עם כרטיסי חיוב מיידי (דביט).
האם ניתן לטעון פרופיל סטודנט ללא רכישת חוזה?
כן במעמד עדכון פרופיל סטודנט רגיל, אין צורך בטעינת חוזה.
האם ניתן לטעון פרופיל במספר כרטיסים עם אותו משתמש ובאותו מכשיר?
בהחלט!
אם יש לך חברים או חברות שאין להם מכשיר תומך או שסתם בא לך לעזור אתה יכול לעשות זאת. חשוב לציין שכל בקשה לעדכון פרופיל היא פרטנית ויש להגיש את האישורים הרלוונטיים לבעל כרטיס הרב-קו.
הפסקתי את תהליך טעינת הפרופיל באמצע, האם ניתן להמשיך מהנקודה בה הפסקתי?
כן.
ניתן להמשיך את תהליך הבקשה בכל שלב מהמחשב או מהסמארטפון. מתחברים עם שם המשתמש והסיסמה וסורקים את כרטיס הרב-קו איתו התחיל התהליך. במידה וקיימת בקשה פעילה תופיע הודעה מתאימה עם אפשרות להמשך.
האם ניתן לבטל חוזה סטודנט שנתי או סמסטריאלי?
כן, ניתן לבטל חוזה סטודנט שנתי או סמסטריאלי גם אם אינו נטען ברב-קו אונליין.
גובה ההחזר יקבע באופן הבא:
- אם נעשו בחוזה עד 3 שימושים: החזר מלא
- אם נעשו בחוזה יותר מ-3 שימושים: החזר חלקי
- אם חלף מעל מחצית מתקופת החוזה (עבור חוזה שנתי- 6 חודשים, עבור סמסטריאלי- חודשיים): לא ניתן לקבל החזר
בדיקת כמות השימושים בחוזה מתבצעת על ידי קריאת האירועים האחרונים שעל כרטיס הרב-קו. רק אם ניתן להוכיח בוודאות את כמות השימושים באמצעות הנתונים שעל הכרטיס, ניתן יהיה לבטל את החוזה ולקבל החזר כספי מלא.
אופן חישוב ההחזר החלקי:
ההחזר יחושב לפי הסכום ששולם עבור החוזה בניכוי סכום הניצול היחסי עבור החודשים שחלפו ממועד תחילת תוקף החוזה ולא ממועד רכישת החוזה. שימו לב, על פי הנחיות משרד התחבורה, חלק מחודש ייחשב כחודש מלא. חישוב הסכום היחסי ייעשה לפי מחיר חופשי חודשי רגיל מקביל.
דוגמאות:
טענתי חוזה שנתי בסך 1,416₪ ואני רוצה לבטל אותו לאחר כחודש בתאריך 14.11.2024. מה גובה ההחזר שאקבל? מחיר חופשי חודשי מקביל הוא 236₪. בניכוי חודש אחד ממחיר החוזה, גובה ההחזר יהיה 1,180₪.
טענתי חוזה שנתי בסך 1,416₪ ואני רוצה לבטל אותו לאחר כחודשיים בתאריך 01.12.2024 מה גובה ההחזר שאקבל? מחיר חופשי חודשי מקביל הוא 236₪. בניכוי חודשיים ממחיר החוזה, גובה ההחזר יהיה 944₪.
הזמנת טעינה
מה זה הזמנת טעינה?
הזמנת טעינה מאפשרת רכישת חוזה נסיעה לפי מספר כרטיס רב-קו והשלמת הטעינה במועד מאוחר יותר מכל מכשיר תומך.
למי מיועדת הזמנת טעינה?
הזמנת טעינה שימושית במגוון מצבים. למשל:
- למי שאין מכשיר המאפשר ביצוע טעינה. יכולים להזמין ולשלם על חוזה נסיעה לכרטיס הרב-קו הפרטי שלהם ולהשלים את הטעינה במכשיר אחר (למשל מכשיר של חבר, עמדת כספונט וכדומה).
- רכישת חוזים עבור משתמש אחר. (לדוגמא, הורים המעוניינים לרכוש חוזה לילדים, מקומות עבודה הרוכשים חוזי נסיעה לעובדים), יכולים מעתה לשלם עבור החוזה ולאפשר למחזיק הכרטיס לטעון את החוזה מהמכשיר הפרטי שלו.
איך עובד תהליך הזמנת הטעינה?
הזמנת טעינה
- נכנסים לאתר מהמחשב או מהטלפון ובוחרים באפשרות "הזמנת טעינה" מהתפריט. באפליקציה נכנסים לחיפוש עמדות הטעינה, בוחרים בעמדה קרובה ולוחצים על אפשרות הזמנת הטעינה לעמדה.
- בוחרים את פרופיל ההנחה (נוער, אזרח ותיק, סטודנט וכו').
- מזינים את מספר כרטיס הרב-קו אליו מעוניינים לבצע את הטעינה. מספר הכרטיס מופיע בגב הכרטיס בצד ימין למטה.
- בוחרים חוזה נסיעה (ערך צבור, חופשי תקופתי, נסיעה בודדת).
- מאשרים את ההזמנה ומשלמים בכרטיס אשראי.
- בסיום ההזמנה ישלח אישור לכתובת המייל עם קישור המאפשר מעקב אחר ההזמנה.
שים לב, בשלב זה החוזה אינו טעון לכרטיס.
יש להמשיך לשלב הטעינה על מנת לטעון את החוזה לכרטיס.
מימוש טעינה
- נכנסים לאפליקציה מכל מכשיר או לאתר האינטרנט במחשב עם קורא כרטיסים.
- סורקים את כרטיס הרב-קו אליו בוצעה ההזמנה.
- תופיע הודעה בולטת המתריעה על הזמנה חדשה לכרטיס.
- בחר באפשרות טעינת החוזה ועקוב אחר ההוראות.
לאחר מימוש הטעינה ישלח אישור רכישה למשתמש שביצע את התשלום.
המשתמש שביצע את הטעינה לא יקבל את אישור הרכישה.
מימוש טעינה בעמדת כספונט
מתי מתבצע התשלום בהזמנת טעינה?
בשלב הזמנת הטעינה מזינים את פרטי האשראי והמערכת מבצעת בדיקה של היתרה בחשבון (אישור מסגרת) בלבד.
רק לאחר טעינה מוצלחת של הכרטיס מבוצע חיוב בפועל של כרטיס האשראי.
אם הטעינה נכשלה או שלא לא בוצעה ותוקפה פג לא יבוצע חיוב.
איך טוענים את חוזה הנסיעה שהוזמן לכרטיס הרב-קו?
לאחר ביצוע ההזמנה, ניתן להשלים את הטעינה מכל אחת מהדרכים הבאות:
- טעינה מכל מכשיר תומך באמצעות אפליקציית רב-קו אונליין
- באתר רב-קו אונליין באמצעות קורא כרטיסים
- באחת מאלפי עמדות הטעינה ועמדות כספונט הפזורות ברחבי הארץ
מה ההבדל בין הזמנת טעינה לטעינה רגילה באתר או באפליקציה?
בביצוע טעינה רגילה באתר או באפליקציה החוזה נטען לכרטיס הרב-קו באופן מיידי על ידי רכיב ה NFC במכשיר או באמצעות קורא הכרטיסים במחשב - מיד לאחר הטעינה ניתן לעשות שימוש בחוזה.
בהזמנת טעינה הטעינה לא מתבצעת מיד. לאחר ההזמנה והתשלום יש להשלים את הטעינה באתר או באפליקציה.
האם אני חייב להתחבר עם שם המשתמש והסיסמה שלי כדי לבצע את הטעינה?
לא.
ניתן לבצע טעינה מכל משתמש לאחר סריקת כרטיס הקב קו באתר רב-קו אונלייין או באפליקצית רב-קו אונליין.
מה קורה אם הטעינה נכשלה?
אם הטעינה נכשלה לא יבוצע חיוב. לביצוע טעינה נוספת יש לעשות הזמנה חדשה.
מה קורה אם בחרתי פרופיל לא מתאים או לא משתלם?
אם בשלב ההזמנה נבחר פרופיל או סוג כרטיס לא מתאים המערכת תתריע על כך בשלב הטעינה. בכל מקרה המערכת לא תאפשר טעינה של חוזה לא אופטימלי עבור הכרטיס.
למשל, אם ביצעתי הזמנה של חוזה ערך צבור לפרופיל רגיל ועל הכרטיס יש פרופיל נוער המזכה ב 50% הנחה, הטעינה תיכשל עם הודעת שגיאה שקיים חוזה טוב יותר לפרופיל. לא יבוצע חיוב ויתאפשר ביצוע הזמנה נוספת.
האם ניתן לבצע מספר הזמנות לאותו כרטיס רב-קו?
כן.
ניתן לבצע מספר הזמנות לאותו כרטיס רב-קו של חוזים שונים.
איך מבטלים הזמנת טעינה?
מיד לאחר סיום ההזמנה נשלח אישור הזמנה למייל עם קישור לעמוד מעקב אחר ההזמנה. אם החוזה לא נטען ניתן להיכנס לעמוד ולבטל את ההזמנה. לאחר ביטול ההזמנה לא ניתן לבצע את הטעינה ולא יבוצע חיוב.
מה התוקף של הזמנת טעינה?
התוקף של הזמנת טעינה הוא שבוע (7 ימים בדיוק). לאחר שבוע ההזמנה תבוטל באופן אוטומטי ולא יבוצע חיוב.
אילו פרטים מוצגים בעת ביצוע הטעינה?
בעת ביצוע הטעינה מוצגים למשתמש שם המשתמש שהזמין עבורו את הטעינה ושעת ההזמנה בלבד. בשום מקרה לא חשוף מבצע הטעינה לפרטי התשלום של מזמין הטעינה.
המרת ערך צבור
מה זה המרת ערך צבור?
פעולת המרת ערך צבור מאפשרת המרה של ערך צבור מפרופיל אחד או יותר לפרופיל אחר.
מה זה יתרה כלואה?
יתרה כלואה היא יתרת ערך צבור בפרופיל שפג תוקפו בו לא ניתן לעשות שימוש.
למשל, סטודנט שטען ערך צבור בפרופיל סטודנט מורחב שתוקפו הסתיים לפני מספר ימים. היתרה שנותרה בכרטיס לאחר סיום תוקף הפרופיל נקראת "יתרה כלואה" - לא ניתן לעשות ביתרה שימוש כיוון שתוקף הפרופיל פג.
באילו מצבים ניתן להמיר ערך צבור?
יתרה כלואה - קיים ערך צבור הכלוא בפרופיל לא פעיל. נוסע שתוקף פרופיל ההנחה שלו פג ונותר עם ערך צבור בו לא ניתן לעשות שימוש ללא הפרופיל.
קיים ערך צבור בפרופיל שאינו הפרופיל המשתלם ביותר על הכרטיס - נוסע שעדכן פרופיל מיוחד על הכרטיס ומעוניין להמיר את הערך הצבור הקיים לפרופיל עם אחוז הנחה גבוה יותר.
איך נבחר הפרופיל המשתלם ביותר אליו יומר הערך הצבור?
הפרופיל אליו יומר הערך הצבור בכרטיס הוא הפרופיל המשתלם ביותר.
הפרופיל המשתלם ביותר נבחר לפי הקריטריונים הבאים:
- פרופיל פעיל.
- הפרופיל עם אחוז ההנחה הגבוה ביותר.
- הפרופיל בעל התוקף הארוך ביותר.
האם ניתן לבחור את הפרופיל אליו יומר הערך הצבור?
לא. הפרופיל המשתלם ביותר נבחר באופן אוטומטי.
כיצד מתבצעת המרת הערך הצבור בין הפרופילים?
המרת הערך הצבור מתבצעת על ידי ביטול חוזי הערך הצבור הקיימים על הכרטיס וטעינה של חוזה ערך צבור חדש עם היתרה הכוללת בפרופיל המשתלם ביותר.
היתרה החדשה מחושבת על ידי המרת היתרה בכל אחד מהחוזים הקיימים ליתרה המחושבת לפי אחוז ההנחה של הפרופיל המשתלם ביותר.
האם ניתן להמיר יתרה מיותר מפרופיל אחד?
כן. האפליקציה תזהה באופן אוטומטי את כל הפרופילים מהם ניתן להמיר יתרה.
האם יש מגבלה על מספר המרות הערך הצבור אותם ניתן לבצע?
לא. כל עוד נמצאה יתרה הניתנת להמרה על הכרטיס ניתן יהיה להמיר אותה.
האם הפעולה כרוכה בתשלום?
הפעולה אינה כרוכה בתשלום.
לאחר רישום לרב-קו אונליין ניתן לבצע את הפעולה כמה שרוצים ללא תשלום וללא צורך בהזנת פרטי אשראי.
האם ניתן לקבל החזר בגין יתרה כלואה?
החזרים יבוצעו בהתאם לנוהל משרד התחבורה ובאמצעות מרכזי השירות "על הקו" של משרד התחבורה.
טעינה בכספונט
מה זה כספונט?
כספונט הם מכשירי כספומט הפזורים באלפי בתי עסק בחברי הארץ.
איך טוענים את הרב-קו בכספונט?
לטעינת רב-קו בעמדת כספונט יש לבצע את הפעולות הבאות:
- מגיעים לאחת מעמדות כספונט הפזורות ברחבי הארץ. לאיתור עמדת כספונט קרובה
- מכניסים את כרטיס האשראי, ובוחרים באפשרות "טעינת רב-קו".
- מוציאים את כרטיס האשראי מהכספונט, מכניסים את כרטיס הרב-קו, ועוקבים אחר ההוראות.
- בטעינה בכספונט ניתן לחדש חוזה הקיים על כרטיס הרב-קו, או לרכוש חוזה חדש בהתאם לאיזור בו ממוקם הכספונט.
בעמדות כספונט ניתן בנוסף גם לממש הזמנת טעינה שבוצעה באתר האינטרנט או באפליקציה. למימוש הזמנת טעינה בכספונט:
- מזמינים טעינה באתר רב-קו אונליין על ידי הזנה של מספר כרטיס הרב-קו ובחירת חוזה נסיעה מתאים.
- מגיעים לאחת מעמדות כספונט הפזורות ברחבי הארץ.
לאיתור עמדת כספונט קרובה - מכניסים את כרטיס הרב-קו עבורו הוזמנה הטעינה לכספונט ועוקבים אחר ההוראות במסך.
האם יש עלות נוספת לטעינה בכספונט?
לא.
טעינת הרב-קו בכספונט לא כרוכה בעלות נוספת.
למי מיועדת טעינה בכספונט?
למי שאין ברשותו מכשיר המאפשר ביצוע טעינה או למי שאין ברשותו קורא כרטיסים.
מתי מתבצע החיוב בטעינה בעמדות כספונט?
בדומה להזמנת טעינה, החיוב על טעינה בעמדות כספונט יתבצע רק לאחר שבוצעה טעינה מוצלחת לכרטיס.
אם מסיבה כלשהיא הטעינה לא הצליחה לא מבוצע חיוב.
הנפקת כרטיס רב-קו
מהו כרטיס רב-קו?
כרטיס רב-קו הוא כרטיס אישי חכם המאפשר נסיעה בתחבורה ציבורית. השימוש בכרטיס רב-קו מקנה הנחות בנסיעה בתחבורה הציבורית.
נוסעים הזכאים להנחה מיוחדת בתחבורה הציבורית כמו אזרחים ותיקים, נכים, סטודנטים נוער ועוד, יכולים להנות מהנחה נוספת על ידי הנפקת כרטיס רב-קו עם פרופיל זכאות מיוחד.
מי יכול להנפיק כרטיס רב-קו?
כל אדם מעל גיל 3 יכול להנפיק כרטיס רב-קו אישי.
איך מזמינים כרטיס רב-קו ברב-קו אונליין?
- מגישים בקשה באתר רב-קו אונליין - בתהליך הגשת הבקשה תתבקשו לבחור פרופיל אחד או יותר ולהעלות מסמכים מזהים כמו תעודת זהות, תמונה ואישורי זכאות בהתאם לפרופילים שנבחרו.
- אנחנו בודקים את הבקשה - בבחינת הבקשה אנחנו בודקים אם המסמכים תקינים ותואמים לפרטים שהוזנו.
- מבצעים הזמנה ומשלמים - מיד עם אישור הבקשה ישלח אליך אישור במייל. עלייך להשלים את ההזמנה, לבחור את סוג המשלוח ולהזין את פרטי התשלום.
- מקבלים את הכרטיס בדואר - הכרטיס יגיע בדואר לתיבת הדואר בכתובת שהוזנה בתהליך ההזמנה.
כמה עולה הזמנת כרטיס רב-קו?
המחיר תלוי בסוג הכרטיס ובסוג המשלוח:
- אם לא היה ברשותך כרטיס רב-קו בעבר תחויב רק עבור עלות המשלוח והטיפול.
- אם ברשותך כרטיס רב-קו תקול או שפג תוקפו, תחויב רק עבור עלות המשלוח והטיפול.
- אם היה ברשותך כרטיס רב-קו שאבד או נגנב, תחויב בעלות נוספת על הנפקת הכרטיס.
פירוט העלויות ואפשרויות המשלוח מצוינות בתהליך ההזמנה
האם ניתן להזמין מספר כרטיסים?
כן. ניתן להזמין עד 5 כרטיסים בהזמנה אחת.
האם ניתן להזמין כרטיס רב-קו אנונימי?
כן, ניתן להזמין כרטיס רב-קו אנונימי בשירות רב-קו אונליין.
שים לב: כרטיס רב-קו אנונימי אינו מזכה את בעל הכרטיס בהגנה במקרה של אובדן, גניבה או תקלה, ולא ניתן להעביר את היתרות בו לכרטיס אחר.
האם ניתן להנפיק מספר כרטיסים לאותו נוסע?
לא. כרטיס הרב-קו הוא כרטיס אישי ואינו ניתן להעברה.
במעמד ההנפקה אנו מעדכנים על גבי הכרטיס את תמונת הנוסע ופרטי זכאותו.
באילו מסמכים עלי להצטייד להנפקת כרטיס רב-קו אישי?
בתהליך הנפקת רב-קו אישי תתבקש לצרף את המסמכים הבאים:
- תעודת זהות וספח או דרכון. ילדים ללא תעודת זהות נדרשים לצרף תעודת זהות וספח של אחד ההורים.
- תמונת ראש עדכנית בגודל 500X500 פיקסל - התמונה תוטבע על גבי הכרטיס.
- בבקשה להנפקת כרטיס רב-קו הכוללת פרופיל מיוחד יש לצרף תעודות להוכחת הזכאות:
- אזרח ותיק ונוער עד גיל 18 - אין צורך בצירוף מסמכים נוספים. הפרופיל יינתן על בסיס הגיל המופיע בתעודה המזהה.
- נוער מעל גיל 18 אשר עדיין לומד בבית ספר – אישור לימודים תקף מבית הספר הכולל את תאריך סיום הלימודים.
- סטודנט – תעודת סטודנט בתוקף (או אישור תשלום לשנת הלימודים הנוכחית) ואישור לימודים ממוסד לימודים לשנת הלימודים הנוכחית. שימו לב: סטודנטים שיש ברשותם כרטיס רב-קו ורק מעוניינים לחדש את הפרופיל, יכולים לבצע זאת ברב-קו אונליין ללא צורך בהנפקת כרטיס חדש. לפרטים נוספים אודות חידוש פרופיל סטודנט
- נכה - תעודת נכה או אישור תקף מביטוח לאומי הכולל את תאריך תוקף הזכאות לתעודת הנכה.
- זכאי הביטוח הלאומי – אישור על קצבת שאירים או מקבל הבטחת הכנסה (עבור 6 חודשים אחורה), הפרופיל יתעדכן אוטומטית לשנה.
ניתן לצרף מסמכים על ידי צילום בטלפון, כקובץ תמונה או כ PDF.
בקשות שיכללו מסמכים לא נכונים או שאינם קריאים ידחו עם הסבר מתאים. ניתן להגיש בקשה פעם נוספת.
למה אני חייב למסור פרטים?
כרטיס הרב-קו מקנה הנחות משמעותיות בנסיעה בתחבורה הציבורית. על מנת לאפשר את מתן ההנחה על הנוסע להוכיח את זכאותו על ידי צירוף מסמכים רלוונטיים ופרטי זיהוי.
בנוסף, בניגוד לכרטיס אנונימי, כרטיס רב-קו אישי מקנה לבעל הכרטיס הגנה מיוחדת. במקרה של אובדן או גניבה ניתן להנפיק כרטיס רב-קו אישי חדש ולהעביר אליו את כל היתרות מהכרטיס הישן.
אבד לי כרטיס הרב-קו, מה עושים?
במקרה של אובדן או גניבה ניתן לבטל את הכרטיס הישן ולהנפיק כרטיס חדש אליו יועברו היתרות. אפשרות זו זמינה רק לבעלי כרטיס רב-קו אישי. בעלי כרטיס רב-קו אנונימי לא יוכלו לשחזר את היתרות בכרטיס הישן במקרה של אובדן או גניבה.
לבצוע שחזור כרטיס יש לבחור בסוג הנפקה המתאים
חשוב לדעת:
- בשירות רב-קו אונליין ניתן לבצע שחזור לכרטיס חדש בלבד - לא ניתן לחסום כרטיס ללא הנפקת כרטיס רב-קו חדש.
- בהנפקת כרטיס רב-קו חלופי אנו נדרשים להמתין פרק זמן של 3 ימים. בזמן זה נאספות כל הפעולות שבוצעו בכרטיס הרב-קו מכל מפעילות התחבורה הציבורית על מנת לשחזר את היתרה האחרונה בכרטיס.
- בהנפקת רב-קו חלופי הכרטיס הישן נחסם. מרגע הנפקה והמשלוח, ועד הגעת כרטיס הרב-קו בדואר לא ניתן לעשות שימוש בכרטיס הישן.
כמה זמן לוקח לכרטיס להגיע בדואר?
זמן האספקה תלוי בסוג המשלוח.
מהם סוגי המשלוח האפשריים?
משלוח רגיל בדואר ישראל. שימו לב: זמני ההגעה תלויים בלוחות זמנים של דואר ישראל.
מה קורה כאשר פג תוקף הפרופיל בכרטיס הרב-קו?
- בכל כרטיס רב-קו קיים בנוסף לפרופילים המיוחדים גם פרופיל רגיל.
- כאשר פג תוקפו של פרופיל מיוחד, הכרטיס יהיה בפרופיל רגיל.
- חוזים שנרכשו עבור פרופיל מיוחד "יכלאו" בכרטיס ולא ניתן יהיה לעשות בהם שימוש עד לחידוש הפרופיל או המרת היתרה.
- במקרה של יתרת ערך צבור "כלואה" ניתן לבצע את ההמרה באופן עצמאי בשירות רב-קו אונליין ללא עלות.
למידע נוסף אודות המרת ערך צבור