שאלות נפוצות

רב קו אונליין הוא שירות חדשני המאפשר טעינה של חוזי נסיעה בתחבורה ציבורית מהמחשב האישי או באמצעות אפליקציה ותשלום בכרטיס אשראי.

פרטים נוספים בעמוד האודות

על מנת לבצע טעינה באתר או באפליקציה יש להירשם לשירות וליצור חשבון משתמש. הרישום פשוט וקצר - מצריך כתובת דואר אלקטרוני, שם וסיסמה.

כתובת הדואר האלקטרוני המוזנת בעת הרישום לאתר משמשת לשליחת אישורים על ביצוע פעולות, לאיפוס סיסמה ולקבלת תמיכה.

כן. באתר ובאפליקציה ניתן לרכוש חוזים עם הנחה לפרופילים מיוחדים כמו נוער, אזרח ותיק, נכה, זכאי ביטוח לאומי, סטודנט, סטודנט מורחב ופרופילים נוספים.

פרופיל ההנחה נקבע לפי הפרופיל שעל הכרטיס.

לאחר סריקת הכרטיס יוצגו חוזים רלוונטיים עבור פרופיל ההנחה. כך למשל אם נסרק כרטיס עם פרופיל נוער (50% הנחה) חוזים בהם יש הנחה לפרופיל נוער יוצגו עם ההנחה.

המידע שנשמר הוא המידע שמוזן בעת הרישום - שם מלא, כתובת מייל וסיסמה ומידע על פעולות הרכישה.

ניתן לבצע טעינה למספר כרטיסי רב קו במסגרת מגבלות שימוש סביר.

לא, אין אפשרות לבצע טעינה באמצעות מספר כרטיס הרב קו בלבד.

באפליקציה ובאתר הטעינה מתבצעת ישירות לכרטיס הרב הקו – אין צורך להגיע לעמדת שירות להשלמת תהליך הטעינה.

כן. שירותים רבים לחסימת תכנים כבר פתחו את האפשרות לביצוע טעינה באמצעות שירות רב קו אונליין. אם אתה סבור שנתקלת בחסימת תוכן ניתן לפנות לתמיכה של רב קו אונליין לסיוע בפנייה לספק שירות חסימת התכנים.

הדרך הטובה ביותר לפנות לתמיכה של רב קו אונליין היא באמצעות מייל לכתובת support@ravkavonline.co.il או באצעות טופס יצירת קשר.

טעינה באפליקציית רב קו אונליין

אפליקציית רב קו אונליין מיועדת למכשירי אנדרואיד תומכים בהם רכיב NFC.

רכיב NFC נמצא ברוב המכשירים המודרניים ומאפשר קריאה וכתיבה מכרטיס רב קו. ללא רכיב NFC המכשיר לא יכול לתקשר עם הכרטיס הפיסי ולכן רכיב זה נדרש על מנת לבצע טעינה.

במכשירי אייפון (iPhone) קיימת מגבלה של היצרן (אפל) המונעת גישה לרכיב ה NFC הדרוש עבור ביצוע טעינה ולכן לא ניתן לבצע טעינה באמצעות מכשירים אלו.

תחילה יש לאתר את רכיב ה NFC בגב המכשיר. הצמד את הכרטיס בנקודות שונות בגב המכשיר עד להישמע צליל. עם הישמע הצליל הצמד את הכרטיס מבלי לזוז עד להשלמת הפעולה.

אם לא נשמע צליל יתכן והמכשיר אינו תומך בסוג הכרטיס - יש לנסות עם כרטיס מסוג אחר. סוג כרטיס הרב קו מופיע בגב הכרטיס בצד ימין למעלה.

סוגי הרב קו הקיימים הם:

  • ASK
  • ASK Tango
  • OTI
  • Watchdata
מכשירים מסוג OnePlusOne, Samsung 4 ומטה, Nexus 4 ומטה עובדים טוב יותר עם כרטיסי רב קו מסוג watchdata.

ניתן להחליף כרטיס רב קו בכרטיס מסוג אחר בעמדות השירות של המפעילים. החלפה של כרטיס ללא צ'יפ בכרטיס עם צ'יפ היא ללא עלות. החלפה של כרטיס עם צ'יפ לכרטיס מסוג אחר כרוכה בתשלום סמלי של 10₪.

בהחלפת הכרטיס המפעיל מעתיק את כל החוזים מהכרטיס הישן לכרטיס החדש כך שכל היתרות והשימושים נשמרים.

סוג הכרטיס המומלץ לביצוע טעינה באמצעות האפליקציה הוא watchdata.
מומלץ לנסות לסרוק את הכרטיס החדש באמצעות האפליקציה טרם ביצוע ההחלפה.

יש להצמיד את כרטיס הרב קו לגב המכשיר עד לסיום הפעולה מבלי לזוז. מיד עם סיום הפעולה יתקבל חיווי באפליקציה על השלמת הפעולה.

אם השגיאה חוזרת על עצמה נסה להניח את כרטיס הרב קו על שולחן ומעליו את המכשיר.

אם עדיין מתקבלת השגיאה יתכן וסוג הכרטיס אינו אופטימלי עבור המכשיר - נסה לבצע סריקה עם כרטיס מסוג אחר.

אם הצלחת לבצע סריקה באפליקציה אחרת אין סיבה שלא תצליח לבצע סריקה גם באפליקציית רב קו אונליין. וודא שקיים חיבור לאינטרנט והקפד להצמיד את הכרטיס לגב המכשיר עד לסיום הפעולה.

טעינה באתר רב קו אונליין

טעינה דרך אתר האינטרנט מתאימה למשתמשים שאין ברשותם מכשיר אנדרואיד נתמך או משתמשים המעוניינים לבצע טעינה דרך המחשב האישי באמצעות קורא כרטיסים פיסי.

טעינה באתר האינטרנט באמצעות קורא כרטיסים מוגבלת לטעינה של כרטיסים בעלי צ'יפ זהוב בלבד.

על מנת לבצע טעינה דרך אתר האינטרנט נדרש

  1. מחשב עם גישה לאינטרנט.
  2. יציאת USB.
  3. מערכת הפעלה Windows 7 ומעלה.
  4. דפדפן כרום, פיירפוקס או אקפלורר 10 ומעלה.
  5. כרטיס רב קו עם צ'יפ זהוב בלבד!
    אם ברשותכם רב קו ללא צ'יפ זהוב ניתן לגשת לעמדת שירות של כל מפעיל תחבורה ציבורית ולבקש להחליף את הכרטיס בכרטיס עם צ'יפ זהוב ללא כל עלות.

בקרוב ניתן יהיה להתקין את תוכנת רב קו אונליין גם על מחשבי מק (mac).

  • יש להצטייד בקורא כרטיסים. פרטים בעמוד איך משיגים קורא כרטיסים?
  • לאחר רכישת קורא הכרטיסים יש לבצע הרשמה לשירות
  • בסיום ההרשמה תגיעו לעמוד עם הנחיות להורדת והתקנת התוכנה.
  • הורד את קובץ ההתקנה, הפעל ועקוב אחר ההוראות בחלון שנפתח. במהלך ההתקנה יותקנו כל הרכיבים הדרושים ע"מ לבצע טעינה. תהליך ההתקנה אורך מספר דקות.
  • עם סיום ההתקנה חבר את קורא הכרטיסים ליציאת ה USB של המחשב ולחץ על כפתור "סיימתי להתקין" באתר ועקוב אחר ההוראות במסכים הבאים.
    שים לב: לאחר לחיצה על "סיימתי להתקין" יפתח חלון של הדפדפן המבקש לאשר את הפעלת התוכנה - יש לאשר את הפעלת התוכנה.

עם הכניסה לאתר ותחילת תהליך החיבור לכרטיס יפתח חלון של הדפדפן המבקש לאשר את הפעלת התוכנה – יש לאשר את הפעלת התוכנה. ללא אישור לא ניתן לבצע סריקה.

אם החלון קפץ ולא אישרת את הפעלת התוכנה רענן את העמוד ונסה שוב.

אם החלון קפץ, לא אישרת את הפעלת התוכנה ובחרת באפשרות "זכור את הבחירה שלי" יש לנסות עם דפדפן אחר.
לסיוע באיפוס ההגדרות ניתן לפנות לתמיכה.

הפעלת תוכנת רב קו אונליין מתבצעת דרך אתר האינטרנט של שירות רב קו אונליין בלבד. אין לנסות להפעיל את התוכנה מהמחשב אישי באופן עצמאי ע"י לחיצה על הקובץ שהותקן.

אם מערכת ההפעלה היא Windows7 ואתם גולשים באתר בדפדפן אקספלורר, יתכן ותתקבל הודעה שההתקן אינו מותקן - ניתן להתעלם מההודעה ולהמשיך בתהליך.

בשלב זה לא ניתן להזמין קורא כרטיסים בדואר.

כן.

חוזי נסיעה

חוזה נסיעה מתייחס לכרטיסיה, חופשי תקופתי (חודשי, יומי, שבועי) או ערך צבור.

ניתן לרכוש ערך צבור, חופשי תקופתי (יומי, שבועי, חודשי) וכרטיסיות של המפעילים אגד, מטרופולין, קווים, אפיקים, אגד תעבורה, סופרבוס, נתיב אקספרס ומועצה איזורית גולן.

החל מינואר 2016 ישנם חוזים חדשים המשותפים לכל אמצעי התחבורה לרבות אוטובוסים, רכבת, מטרונית ורכבת קלה. חוזים אלו מוצעים למכירה באתר ובאפליקציה וניתן להשתמש בהם בכל אמצעי התחבורה באיזורים המוגדרים.

החל מיולי 2016 ניתן לרכוש כרטיס נסיעה בודד ברכבת ישראל באמצעות ערך צבור. רכישת כרטיס בודד באמצעות ערך צבור מאפשרת שימוש בהנחה המגולמת בערך הצבור.
לדוגמא: רכישה של כרטיס בודד באמצעות ערך צבור של פרופיל נוער, אזרח ותיק או סטודנט מורחב תזכה את הרוכש ב-50% הנחה (ההנחה המגולמת בשווי הערך הצבור של פרופילים אלו).

לחיפוש חוזי הרפורמה

החוזים החודשיים המוצעים למכירה באתר הם חוזים קלנדריים. חוזים אלו מתחילים בראשון לחודש ומסתיימים ביום האחרון של החודש.

שים לב חוזים קלנדריים תמיד מתחילים בראשון לחודש. אם רכשת חוזה ב 25 לחודש החוזה יתחיל רק ב - 1 לחודש הבא.

בכדי למנוע בלבול ברכישת חוזים חודשיים, החוזים הקלנדריים המוצעים באתר נמכרים רק בסמוך לתחילת החודש. במהלך החודש יופיע הכיתוב "החוזה אינו מוצע למכירה בתקופה זו".

חוזי נסיעה רבים נמכרים ע"י מספר חברות שונות. ניתן לחדש חוזים ע"י חברה אחרת המוכרת את אותו החוזה.

בעת רכישת חוזה יוצגו כל הפרטים הרלוונטיים על החוזה כמו תוקף החוזה, יתרה לטעינה, המפעילים המכבדים את החוזה, איזורים, קודי מחיר וכן הערות נוספות על החוזה.

דוגמא: חוזה ערך צבור ארצי נמכר ע"י כל חברות התחבורה הציבורית בארץ. אם יש ברשותך חוזה ערך צבור שנרכש מחברת דן, ניתן לרכוש ערך צבור נוסף לכרטיס מכל אחת מהחברות בפורום המפעילות ולעשות בו שימוש בדיוק באותו אופן.

החל מינואר 2016 שירות רב קו אונליין מציע את מרבית חוזי הרפורמה של משרד התחבורה המכסים את כל איזורי הארץ.

בנוסף לחוזי הרפורמה, באתר מוצעים חוזים נוספים שאינם חלק מהרפורמה. רשימת החוזים הזמינים לטעינה מתעדכנת מעת לעת.

לחיפוש חוזי הרפורמה

טעינה

טעינה מתחילה בסריקה של הרב קו וצפייה בתכולת הכרטיס.

ע"מ לבצע טעינה יש לבחור את החוזה אותו אתם מעוניינים לרכוש. ניתן לבחור חידוש של חוזה קיים (למשל, חוזה חופשי חופשי שפג תוקפו או ערך צבור נוסף), או חיפוש חוזה אחר לפי מפעיל, איזור או טקסט חופשי.

לאחר בחירת החוזה תועבר למסך בו תתבקש לבחור ולהזין אמצעי תשלום.

לאחר הזנת פרטי התשלום תועבר למסך הטעינה. הטעינה מתצעת בדיוק כמו סריקה ע"י הצמדה של כרטיס הרב הקו לגב המכשיר או באמצעות קורא הכרטיסים.

עם סיום הטעינה תתקבל הודעה על הצלחה או כשלון התהליך. במידה והטעינה הסתיימה בהצלחה יושלם תהליך החיוב ותתאפשר סריקה נוספת של הכרטיס ע"מ לצפות בחוזה החדש שזה עתה נטען.

בכרטיס רב קו אחד ניתן לטעון לכל היותר ערך צבור בשווי 1,000₪. המכסה נקבעת לפי שווי הערך הצבור שעל הכרטיס ולא לפי המחיר של החוזה.

דוגמא: לנוסע עם פרופיל נוער יתרה נוכחית של 900₪ ערך צבור בכרטיס. לנוסע פרופיל נוער המקנה הנחה של 50% ברכישת ערך צבור. אם ינסה הנוסע לטעון חוזה ערך צבור נוסף במחיר 100₪ המקנה ערך צבור בשווי 200₪ הטעינה תיחסם - שווי הערך הצבור על הכרטיס לאחר הפעולה יהיה 1,100₪ - חריגה מהמגבלה. במקרה כזה יכול הנוסע לטעון ערך צבור בשווי נמוך יותר. למשל, חוזה ערך צבור במחיר 50₪ המקנה ערך צבור בשווי 100₪. יתרת הערך הצבור בסיום הפעולה תהיה בשווי כולל של 1,000₪.

ישנם חוזים רבים הנמכרים ע"י מספר מפעילים. החוזים זהים וניתן לעשות בהם שימוש ללא קשר למפעיל ממנו נרכש החוזה.

אם בחרת לחדש חוזה אז באופן אוטומטי יבחר המפעיל ממנו רכשת את החוזה שבחרת לחדש (אם קיים).

אם בחרת לרכוש חוזה חדש (שאינו קיים על הכרטיס) המערכת תבחר עבורך מפעיל לפי החוזים האחרים שעל הכרטיס.

אנו ממליצים לבחור חוזה של מפעיל הקרוב לאיזור מגוריך.

החוזים הנטענים באתר ובאפליקצייה זהים לחוזים הנטענים באוטובוס או בכל עמדת שירות אחרת. במידה וניסית להשתמש בחוזה ללא הצלחה יש לבקש מהנהג פירוט יתרה ולפנות לעמדת השירות של מפעיל התחבורה שלא כיבד את החוזה.

לאיתור שם החברה ממנה נרכש החוזה ניתן לסרוק את הכרטיס באמצעות האפליקציה או האתר - שם החברה יופיע ליד שם החוזה.

ביטול טעינה

ניתן לבטל טעינות של חוזה תקופתי (חופשי יומי, שבועי או חודשי) או כרטיסיה, עד שבעה ימים מהרכישה באתר או באפליקציית רב קו אונליין רק אם לא נעשה בחוזה שימוש.

הבדיקה האם נעשה שימוש בחוזה מתבצעת על ידי סקירת האירועים האחרונים שעל כרטיס הרב קו. רק אם ניתן להוכיח בוודאות באמצעות הנתונים שעל כרטיס הרב קו שלא נעשה שימוש בחוזה מאז רכישתו ניתן יהיה לבטל את הטעינה ולקבל החזר כספי מלא.

בעתיד יתאפשר גם ביטול של ערך צבור.

כנס לאפליקציה או לאתר והתחבר עם המשתמש והסיסמה איתם בוצעה הטעינה. סרוק את הכרטיס באמצעות קורא הכרטיסים או מכשיר הטלפון ועבור למסך ה"פעולות". ליד כל אירוע טעינה אותו ניתן לבטל יופיע כפתור "ביטול טעינה". לחץ על הכפתור ועקוב אחר ההוראות.

אם ביצעת טעינה ברב קו אונליין ולא מופיע ליד האירוע כפתור "ביטול טעינה" זה אומר שהתנאים לביטול הטעינה אינם מתקיימים.

לאחר ביטול החוזה בכרטיס הרב קו תבוצע פעולת זיכוי מלא לכרטיס האשראי איתו בוצעה הרכישה.

שים לב: אם הביטול בוצע ביום הרכישה יתכן וכלל לא תופיע שורת חיוב בפירוט האשראי. אם הביטול בוצע יותר מיום לאחר הרכישה תופיע בפירוט האשראי פעולת חיוב, ולאחר מכן פעולת זיכוי באותו סכום.

כן. ניתן לבצע עד 5 פעולות בכרטיס בחוזים אחרים.

שים לב: ישנן פעולות כמו טעינת חוזה ערך צבור שנחשבות כשתי פעולות.

דוגמא: אני גר במודיעין וטענתי בטעות כרטיסיה של מודיעין עילית ברב קו אונליין. כאשר הגעתי לאוטובוס העברתי את הכרטיס במכונת התיקוף וגיליתי שהתבלבלתי והכרטיסיה שרכשתי לא מתאימה, והתיקוף שביצעתי ירד מחוזה אחר שיש לי על הכרטיס. האם במקרה כזה ניתן לבטל את הכרטיסיה? כן.

תשלום

כרטיסי אשראי שהונפקו בישראל ע"י החברות לאומי קארד, ויזה כאל, ישראכרט ומאסטרקארד.

כן. יש לשים לב כי טרם ביצוע הטעינה מתבצעת בקשה לאישור מסגרת (בדיקה שהסכום לחיוב קיים בחשבון). בכרטיסי דירקט בדיקת מסגרת האשראי מופיעה לעיתים כחיוב למרות שבפועל לא בוצע כל חיוב. שורת הבדיקה נעלמת בדרך כלל אחרי מספר ימים ונותרים החיובים בלבד.

ניתן לרכוש חוזי נסיעה סמסטריאלים ושנתיים לסטודנטים בתשלומים.

אם הטעינה נכשלה לא יבוצע חיוב של כרטיס האשראי. חיוב בפועל מתבצע רק לאחר קבלת חיווי שטעינת הכרטיס הסתיימה בהצלחה.

טרם ביצוע הטעינה מתבצעת בקשה לאישור מסגרת (בדיקה שהסכום לחיוב קיים בחשבון). הבקשה לאישור מסגרת מופיעה לעיתים כשורת חיוב בתדפיס של חברת האשראי אך לא מדובר בחיוב בפועל.

במידה ולאחר שבוע את/ה סבור/ה שעדיין ישנם חיובים מיותרים יש ליצור קשר עם התמיכה.

סטודנטים

קיימים שני סוגים של פרופילי הנחה לסטודנטים:

  • פרופיל סטודנט רגיל - מקנה הנחה של 33% ברכישת חוזי נסיעה.
  • פרופיל סטודנט מורחב - מקנה הנחה של 50% ברכישת חוזי נסיעה. פרופיל זה נטען לכרטיס רק ברכישה של חוזה סמסטריאלי או שנתי.

ישנם שלושה סוגים של חוזים לסטודנטים:

  1. חוזה חופשי סמסטריאלי - תקף לתקופת הסמסטר. קיימים חוזים נפרדים עבור סמסטר א' וסמסטר ב'.
  2. חוזה חופשי שנתי - תקף לכל שנת הלימודים.
  3. ערך צבור.

החל משנת לימודים תשע"ז (2016-2017) החוזים לסטודנטים זהים לחוזי הרפורמה במטרופולינים. קיימים מעל 100 חוזים באזורים שונים במטרופולינים באר שבע, ירושלים, גוש דן וחיפה. ישנם חוזים נוספים עבור איזורים שאינם במטרופולין.

מצא את החוזה המשתלם ביותר עבורך בעמוד חיפוש חוזי הרפורמה.

תוקף הפרופיל שנטען תלוי בחוזה שנרכש:

  • ברכישה של חוזה שנתי יוארך תוקף פרופיל סטודנט מורחב (50% הנחה) עד לסוף שנת הלימודים.
  • ברכישה של חוזה סמסטריאלי יוארך תוקף פרופיל סטודנט מורחב (50% הנחה) עד לסוף הסמסטר (סמסטר א' או ב', תלוי בתקופה בה נרכש החוזה).

בכל מקרה יוארך תוקף פרופיל סטודנט רגיל (33% הנחה) עד סוף שנת הלימודים.

שירות רב קו אונליין מאפשר לסטודנטים שביצעו בעבר עדכון פרופיל באחת מעמדות השירות להאריך את תוקף פרופיל הסטודנט ללא צורך בהגעה לעמדת שירות פעם נוספת.

סטודנטים שיכולים להאריך את פרופיל הסטודנט צריכים לעמוד בתנאים הבאים:

*סטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה צריכים לבקש אישור זכאות מיוחד להנחה בתחבורה ציבורית מהאוניברסיטה.

בשלב זה לא.
בפעם הראשונה נדרש להגיע עם האישורים הרלוונטיים לעמדת השירות של אחד המפעילים או לעמדות שירות של על הקו.

במהלך עדכון הפרופיל תתבקש לצרף את המסמכים הבאים:

  • אישור לימודים.
  • תעודת סטודנט משנת הלימודים הנוכחית או מהשנה הקודמת.
  • תעודת זהות, רישיון או דרכון.

ניתן לצלם את המסמכים באמצעות הסמארטפון.

ברכותינו!

  1. מורידים את האפליקציה לאנדרואיד או שרוכשים קורא כרטיסים לטעינה דרך אתר האינטרנט.
  2. נרשמים לשירות רב קו אונליין.
  3. סורקים את כרטיס הרב קו באתר או בסמארטפון.
  4. על המסך תופיע הודעה המבשרת על אפשרות חידוש פרופיל הסטודנט.

תהליך חידוש הפרופיל מתבצע בשלבים הבאים:

  • בחירת חוזה - חוזה שנתי, חוזה סמסטריאלי או ערך צבור.
  • בחירת מפעיל - אנו ממליצים לבחור חוזה של מפעיל הפועל באיזור מגורכם.
  • צירוף מסמכים רלוונטיים - ניתן לצלם את המסמכים באמצעות הסמארטפון.
  • תשלום וטעינה.

לא.
טעינת הפרופיל ניתנת ללא תשלום נוסף במעמד רכישת חוזה סטודנט מתאים ברב קו אונליין.

כן, תלוי בסוג החוזה:

  • חוזה שנתי וסמסטריאלי עד 6 תשלומים.
  • יתר החוזים תשלום אחד בלבד.

שים לב: לא ניתן לשלם בתשלומים עם כרטיסי חיוב מיידי (דביט).

לא.
ניתן לחדש את הפרופיל רק במידה ורוכשים חוזה מתאים. ניתן לבצע עדכון פרופיל גם ברכישת חוזי ערך צבור שמחירם החל מ-30₪.

בהחלט!
אם יש לך חברים או חברות שאין להם מכשיר תומך או שסתם בא לך לעזור אתה יכול לעשות זאת. חשוב לציין שכל בקשה לעדכון פרופיל היא פרטנית ויש להגיש את האישורים הרלוונטיים לבעל כרטיס הרב קו.

כן.
ניתן להמשיך את תהליך הבקשה בכל שלב מהמחשב או מהסמארטפון. מתחברים עם שם המשתמש והסיסמה וסורקים את כרטיס הרב קו איתו התחיל התהליך. במידה וקיימת בקשה פעילה תופיע הודעה מתאימה עם אפשרות להמשך.

הזמנת טעינה

הזמנת טעינה מאפשרת רכישת חוזה נסיעה למספר כרטיס רב קו מאתר האינטרנט של רב קו אונליין, והשלמת הטעינה במועד מאוחר יותר מכל מכשיר תומך.

הזמנת טעינה שימושית במגוון מצבים. למשל:

  • למי שאין מכשיר המאפשר ביצוע טעינה.
  • בעלי מכשיר אייפון (iPhone), מכשיר בלי NFC או למי שאין קורא כרטיסים למחשב יכולים להזמין ולשלם על חוזה נסיעה לכרטיס הרב קו הפרטי שלהם ולהשלים את הטעינה במכשיר אחר (למשל מכשיר של חבר, מחשב בספרייה או במקום העבודה וכו).
  • רכישת חוזים עבור משתמש אחר.
  • הורים המעוניינים לרכוש חוזה לילדים, מקומות עבודה הרוכשים חוזי נסיעה לעובדים, מוסדות חינוך הרוכשים חוזי נסיעה עבור התלמידים יכולים מעתה לשלם עבור החוזה ולאפשר לעובד, לתלמיד או לחבר לטעון את החוזה מהמכשיר הפרטי שלו.

הזמנת טעינה

  1. נכנסים לאתר מהמחשב או מהטלפון ובוחרים באפשרות "הזמנת טעינה" מהתפריט.
  2. בוחרים את פרופיל ההנחה (נוער, אזרח ותיק, סטודנט וכו').
  3. מזינים את מספר כרטיס הרב קו אליו מעוניינים לבצע את הטעינה. מספר הכרטיס מופיע בגב הכרטיס בצד ימין למטה.
  4. בוחרים חוזה נסיעה (ערך צבור, חופשי תקופתי או כרטיסיה).
  5. מאשרים את ההזמנה ומשלמים בכרטיס אשראי.
  6. בסיום ההזמנה ישלח אישור לכתובת המייל עם קישור המאפשר מעקב אחר ההזמנה.

שים לב, בשלב זה החוזה אינו טעון לכרטיס.
יש להמשיך לשלב הטעינה על מנת לטעון את החוזה לכרטיס.

ביצוע טעינה

  1. נכנסים לאפליקציה מכל מכשיר או לאתר האינטרנט במחשב עם קורא כרטיסים.
  2. סורקים את כרטיס הרב קו אליו בוצעה ההזמנה.
  3. תופיע הודעה בולטת המתריעה על הזמנה חדשה לכרטיס.
  4. בחר באפשרות טעינת החוזה ועקוב אחר ההוראות.

לאחר מימוש הטעינה ישלח אישור רכישה למשתמש שביצע את התשלום.
המשתמש שביצע את הטעינה לא יקבל את אישור הרכישה.

בשלב הזמנת הטעינה מזינים את פרטי האשראי והמערכת מבצעת בדיקה של היתרה בחשבון (אישור מסגרת) בלבד.
רק לאחר טעינה מוצלחת של הכרטיס מבוצע חיוב בפועל של כרטיס האשראי.

אם הטעינה נכשלה או שלא לא בוצעה ותוקפה פג לא יבוצע חיוב.

לאחר הזמנת הטעינה ניתן לבצע את הטעינה מכל מכשיר תומך באמצעות אפליקציית רב קו אונליין או דרך האתר ממחשב עם קורא כרטיסים.

בביצוע טעינה רגילה באתר או באפליקציה החוזה נטען לכרטיס הרב קו באופן מיידי על ידי רכיב ה NFC במכשיר או באמצעות קורא הכרטיסים במחשב - מיד לאחר הטעינה ניתן לעשות שימוש בחוזה.

בהזמנת טעינה הטעינה לא מתבצעת מיד. לאחר ההזמנה והתשלום יש להשלים את הטעינה באתר או באפליקציה.

לא.
ניתן לבצע טעינה מכל משתמש לאחר סריקת כרטיס הקב קו באתר רב קו אונלייין או באפליקצית רב קו אונליין.

אם הטעינה נכשלה לא יבוצע חיוב. לביצוע טעינה נוספת יש לעשות הזמנה חדשה.

אם בשלב ההזמנה נבחר פרופיל לא מתאים המערכת תתריע על כך בשלב הטעינה. בכל מקרה המערכת לא תאפשר טעינה של חוזה לא אופטימלי עבור הכרטיס.

למשל, אם ביצעתי הזמנה של חוזה ערך צבור לפרופיל רגיל ועל הכרטיס יש פרופיל נוער המזכה ב 50% הנחה, הטעינה תיכשל עם הודעת שגיאה שקיים חוזה טוב יותר לפרופיל. לא יבוצע חיוב ויתאפשר ביצוע הזמנה נוספת.

כן.
ניתן לבצע מספר הזמנות לאותו כרטיס רב קו של חוזים שונים.

מיד לאחר סיום ההזמנה נשלח אישור הזמנה למייל עם קישור לעמוד מעקב אחר ההזמנה. אם החוזה לא נטען ניתן להיכנס לעמוד ולבטל את ההזמנה. לאחר ביטול ההזמנה לא ניתן לבצע את הטעינה ולא יבוצע חיוב.

התוקף של הזמנת טעינה הוא שבוע (7 ימים בדיוק). לאחר שבוע ההזמנה תבוטל באופן אוטומטי ולא יבוצע חיוב.

בעת ביצוע הטעינה מוצגים למשתמש שם המשתמש שהזמין עבורו את הטעינה ושעת ההזמנה בלבד. בשום מקרה לא חשוף מבצע הטעינה לפרטי התשלום של מזמין הטעינה.