רב-קו אונליין הוא שירות חדשני לטעינה של חוזי נסיעה בתחבורה ציבורית מהמחשב או באמצעות אפליקציה ותשלום בכרטיס אשראי. באתר האינטרנט ובאפליקצית "רב-קו אונליין" תקבלו את כל המידע הדרוש לכם על מנת לבחור את חוזה הנסיעה המשתלם והטוב ביותר עבורכם בנחת, בנוחות ובמהירות.
איזה חוזים ניתן לרכוש?
שירות רב-קו אונליין הוא השירות הרשמי למכירה וטעינת חוזי נסיעה בתחבורה ציבורית המשמש מפעילי תחבורה ציבורית בישראל.
פורום מפעילי תחבורה ציבורית אשר עושה שימוש בשירות זה כולל את החברות אגד, קווים, מטרופולין, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה ומועצה איזורית גולן.
המערכת משמשת נוסעים המבקשים לטעון את כרטיס הרב-קו. הרכישה דרך האתר ובאפליקצייה שקולה לרכישת חוזה ישירות מחברת התחבורה הציבורית. חוזה נסיעה שנרכש ברב-קו אונליין יכובד ע"י כל חברות התחבורה אשר נדרשות על ידי משרד התחבורה לכבד חוזה זה בדיוק כפי שהוא מכובד כאשר נרכש מנהג האוטובוס. לדוגמא, חוזה חופשי חודשי לגוש דן שנרכש דרך שירות רב-קו אונליין מחברת קווים, יכובד גם באוטובוסים של חברת דן למרות שחוזים של חברת דן לא מוצעים למכירה באתר.
איך טוענים באמצעות האפליקציה?
אם ברשותכם מכשיר אנדרואיד או אייפון עדכני תומך NFC ניתן לבצע טעינה דרך אפליקציית "רב-קו אונליין”.
להורדת אפליקציית רב-קו אונליין
איך טוענים מאתר האינטרנט?
השירות באתר האינטרנט מתאים לבעלי:
- כרטיס רב-קו (בעל ריבוע זהוב בצידו שמאלי)
- כרטיס אשראי
- גישה למחשב עם יציאת USB המחובר לרשת האינטרנט
אז איך מתחילים?
-
ראשית עליכם להצטייד בקורא כרטיסים.
הקורא מתחבר למחשבכם האישי ומאפשר צפייה ביתרות חוזים וטעינה של חוזים חדשים לכרטיס הרב-קו.
פרטים על עמדות שירות בהם ניתן להשיג קורא כרטיסים בעמוד איך משיגים קורא כרטיסים? -
הירשמו לשירות על ידי יצירת חשבון. יצירת החשבון הינו תהליך קצר של הזנת פרטי דוא"ל שם וסיסמה.
-
בשימוש הראשון יש להתקין את התוכנה של קורא הכרטיסים במחשבכם האישי.
-
התחילו לטעון!
איך רוכשים?
השירות מאפשר ביצוע רכישה חוזרת לחוזי נסיעה הקיימים על הכרטיס וכן חיפוש ורכישה של חוזים חדשים מכל אחת מחברות התחבורה הציבורית המציעות חוזים במסגרת השירות.
התשלום עבור חוזי הנסיעה הוא באמצעות כרטיס אשראי. כלל כרטיסי האשראי מכובדים דרך השירות שלנו, כולל כרטיסי אשראי בינלאומיים.
החיוב בפועל יבוצע רק לאחר טעינה מוצלחת. בכל מקרה, אם מסיבה כלשהיא נכשלה הטעינה, לא יתבצע חיוב בכרטיס האשראי שלכם.
ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בדוא"ל support@ravkavonline.co.il.