אודות השירות

רב-קו אונליין הוא שירות חדשני המאפשר טעינה של חוזי נסיעה בתחבורה ציבורית מהמחשב האישי או באמצעות אפליקציה ותשלום בכרטיס אשראי.
באתר האינטרנט ובאפליקצית "רב-קו אונליין" תקבלו את כל המידע הדרוש לכם על מנת לבחור את חוזה הנסיעה המשתלם והטוב ביותר עבורכם בנחת, בנוחות ובמהירות.

איזה חוזים ניתן לרכוש?

שירות רב-קו אונליין הוא השירות הרשמי למכירה וטעינת חוזי נסיעה בתחבורה ציבורית המשמש מפעילי תחבורה ציבורית בישראל.

פורום מפעילי תחבורה ציבורית אשר עושה שימוש בשירות זה כולל את החברות אגד, קווים, מטרופולין, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה ומועצה איזורית גולן. חוזים של סיטיפס וגלים עדיין לא נמכרים באתר והם מתוכננים להתווסף בקרוב.

המערכת משמשת נוסעים המבקשים לטעון את כרטיס הרב קו. הרכישה דרך האתר ובאפליקצייה שקולה לרכישת חוזה ישירות מחברת התחבורה הציבורית. חוזה נסיעה שנרכש ברב-קו אונליין יכובד ע"י כל חברות התחבורה אשר נדרשות על ידי משרד התחבורה לכבד חוזה זה בדיוק כפי שהוא מכובד כאשר נרכש מנהג האוטובוס. לדוגמא, חוזה חופשי חודשי לגוש דן שנרכש דרך שירות רב-קו אונליין מחברת קווים, יכובד גם באוטובוסים של חברת דן למרות שחוזים של חברת דן לא מוצעים למכירה באתר.

איך טוענים באמצעות האפליקציה?

אם ברשותכם מכשיר אנדרואיד עדכני תומך NFC ניתן לבצע טעינה דרך אפליקציית "רב קו אונליין”.

להורדת האפליקציה מחנות האפליקציות של גוגל.

איך טוענים מאתר האינטרנט?

השירות באתר האינטרנט מתאים לבעלי:

אז איך מתחילים?

  1. ראשית עליכם להצטייד בקורא כרטיסים.
    הקורא מתחבר למחשבכם האישי ומאפשר צפייה ביתרות חוזים וטעינה של חוזים חדשים לכרטיס הרב קו.
    פרטים על עמדות שירות בהם ניתן להשיג קורא כרטיסים בעמוד איך משיגים קורא כרטיסים?.

  2. הירשמו לשירות על ידי יצירת חשבון.
    יצירת החשבון הינו תהליך קצר של הזנת פרטי דוא"ל שם וסיסמא.

  3. בשימוש הראשון יש להתקין את התוכנה של קורא הכרטיסים במחשבכם האישי.

  4. התחילו לטעון!

איך רוכשים?

השירות מאפשר ביצוע רכישה חוזרת לחוזי נסיעה הקיימים על הכרטיס וכן חיפוש ורכישה של חוזים חדשים מכל אחת מחברות התחבורה הציבורית המציעות חוזים במסגרת השירות.

התשלום עבור חוזי הנסיעה הוא באמצעות כרטיס אשראי. כרטיסי האשראי המכובדים באתר זה הינם לאומי קארד, ויזה כאל, ישראכרט, מאסטרקארד.

החיוב בפועל יבוצע רק לאחר טעינה מוצלחת. בכל מקרה, אם מסיבה כלשהיא נכשלה הטעינה, לא יתבצע חיוב בכרטיס האשראי שלכם.

ניתן גם לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-5114447 או לדוא"ל support@ravkavonline.co.il.